رییس فدراسیون تیراندازی: فرصت های کسب سهمیه المپیک تکرار نمی شوند

رییس فدراسیون تیراندازی گفت : هنوز هم اعتبار لازم برای اعزام تیم ها به مسابقات جهانی در جمهوری آذربایجان و کسب سهمیه المپیک در اختیار فدراسیون قرار نگرفته و این درحالی است که فرصت های کسب سهمیه المپیک تکرار نمی شوند. به گزارش مازند اسپرت: مهدی هاشمی روز شنبه گفت : در صورتی که اعتبار […]

رییس فدراسیون تیراندازی گفت : هنوز هم اعتبار لازم برای اعزام تیم ها به مسابقات جهانی در جمهوری آذربایجان و کسب سهمیه المپیک در اختیار فدراسیون قرار نگرفته و این درحالی است که فرصت های کسب سهمیه المپیک تکرار نمی شوند.

به گزارش مازند اسپرت: مهدی هاشمی روز شنبه گفت : در صورتی که اعتبار لازم در اختیار فدراسیون قرار نگیرد تنها افرادی به این رقابت ها اعزام خواهند شد که شخصا توانایی پرداخت هزینه های حضور در این رقابت ها را داشته باشند .

وی ادامه داد: به تمام افرادی که با هزینه شخصی راهی مسابقات جهانی آذربایجان می شوند اعلام کرده ایم که در صورت کسب سهمیه المپیک فدراسیون تمامی هزینه های حضور آنان در این رقابت ها را پرداخت خواهد کرد.

به گفته هاشمی قرار است بین ۳۰ تا ۳۲ تیرانداز در سه رشته تفنگ ، تپانچه و اهداف پروازی به مسابقات جهانی آذربایجان اعزام شوند که تقریبا نزدیک به نیمی از این افراد با هزینه شخصی راهی این رقابت ها شده اند.

مسابقات جهانی تیراندازی از ۱۵ تا ۲۳ مردادماه در جمهوری آذربایجان برگزار می شود.

رییس فدراسیون تیراندازی در مورد اعزام تیم تفنگ به اردوی تدارکاتی در شهر هانوفر آلمان و شایعه لغو این اردو نیز گفت: در صورتی که می توانستیم اعتبار لازم را برای اعزام تیراندازان به این اردو را تامین کنیم تیم ملی تیراندازی با تفنگ با ترکیب کامل راهی این اردو می شد اما با توجه ناکافی بودن اعتبارات این فدراسیون از مجموع تیراندازان ، چهار تیرانداز رشته تفنگ که شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو دارند به این اردو اعزام می کنیم .

به گفته وی این اردو از پنجم تا یازدهم مردادماه در شهر هانوفر آلمان برگزار می شود.

منبع:ايرنا