گزارش تصویری دیدار تیم های آراد بهمن آمل و شهرداری مهاباد در لیگ یک امیدهای کشور

تیم فوتبال آراد بهمن آمل ظهر امروز در ورزشگاه لیتکوه آمل مقابل شهرداری مهاباد قرار گرفت که این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.   به گزارش مازند اسپرت، از ابتدای این دیدار تیم آراد بهمن حملات خود را بر روی دروازه مهاباد آغاز کرد و چندین موقعیت عالی به‌دست آورد که با بی‌دقتی […]

78895555555تیم فوتبال آراد بهمن آمل ظهر امروز در ورزشگاه لیتکوه آمل مقابل شهرداری مهاباد قرار گرفت که این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

 

به گزارش مازند اسپرت، از ابتدای این دیدار تیم آراد بهمن حملات خود را بر روی دروازه مهاباد آغاز کرد و چندین موقعیت عالی به‌دست آورد که با بی‌دقتی بازیکنان این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد.

در این مسابقه با فشار تیم آراد بهمن بر روی دروازه مهاباد بالاخره در دقیقه ۵۹ مهاجم کارکشته و گلزن این تیم امیرمحمد ولی توانست دروازه تیم حریف را باز کند.

در ادامه تیم مهاباد برای جبران گل خورده با بازی رو به جلو توانست چندین موقعیت خوب روی دروازه آراد بهمن ایجاد کند که با تیزهوشی مدافعین و دروازبان این موقعیت‌ها راه به جایی نبرد.

در حالی که ۱۰ دقیقه به پایان بازی مانده بود تیم فوتبال شهرداری اردبیل به گل تساوی رسید.

گفتنی است دروازبان تیم آراد بهمن به نظر داور که در صحنه گل تساوی روی وی خطا شد، اعتراض کرد و نیز به وی کارت قرمز نشان داد.