در هفته ششم لیگ دسته اول امیدهای کشور رقم /خورد تداوم صدرنشینی خونه به خونه در روز پیروزی قائمشهری ها + نتایج کامل و جدول

تیم فوتبال امید خونه به خونه مازندران هفته ششم لیگ دسته اول امیدهای کشور را با برتری مقتدرانه مقابل انتظار بجنورد به پایان برد.   به گزارش مازند اسپرت، از هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور و از گروه سوم این رقابت ها تیم صدرنشین خونه به خونه مازندران مقابل تیم رده دومی […]

1تیم فوتبال امید خونه به خونه مازندران هفته ششم لیگ دسته اول امیدهای کشور را با برتری مقتدرانه مقابل انتظار بجنورد به پایان برد.

 

به گزارش مازند اسپرت، از هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور و از گروه سوم این رقابت ها تیم صدرنشین خونه به خونه مازندران مقابل تیم رده دومی انتظار بجنورد با نتیجه ۵ بر  0 به برتری دست یافت.

گلهای امید خونه به خونه را در این دیدار محمد قریشی، مصطفی هاشمی، رضا آقابابایی (۲گل) و احسان مهدوی به ثمر رساندند.

شاگردان حسین رحمانی در این دیدار یک بازی یک طرفه و تماشایی را به نمایش گذاشتند و علیرغم حملات زیادی که در نیمه اول روی دروازه حریف تدارک دیدند تنها یک بار تویط محمد قریشی موفق شدند دروازه حریف را باز کنند.

گل مصطفی هاشمی در ابتدای نیمه شیرازه حریف را به هم ریخت و سبب شد تا بجنوردی ها سه بار دیگر نیز توسط رضا آقا بابایی و احسان مهدوی دروازه خود را باز شده ببینند تا با شکست سنگین ۵ بر ۰ ورزشگاه شهدای امیرکلا را ترک کنند.

نتایج هفته ششم لیگ دسته اول امیدهای کشور:

خونه به خونه مازندران ۵  انتظار بجنورد ۰

شهرداری ‏نوشهر ۲   کاسپین قزوین ۲

 نساجی ۳   گیتی پسند ۰

 پرسپولیس قائمشهر ۴  پتو لاله ۱

شهرداری نوشهر ۲   کاسپین قزوین ۱

داروسازی وتاک ساری ۲  شهرداری تبریز صفر

آراد بهمن آمل ۱   شهرداری مهاباد ۱

جدول رده بندی:

۱ – خونه به خونه مازندران   16امتیاز

۲- انتظار بجنورد              12 امتیاز

۳- شهرداری نوشهر            8 امتیاز

۴- پرسپولیس قائمشهر         7 امتیاز

۵- نساجی قائمشهر             7 امتیاز

۶- پتوی لاله اصفهان            7 امتیاز

۷-گیتی پسند اصفهان           6 امتیاز

۸- کاسپین قزوین               3 امتیاز