شروع ناامیدانه استقلال مظلومی در بازی های پیش فصل/استقلال برای گل خوردن به همنام اهوازی هم نه نگفت!

 پرویز مظلومی در سومین بازی تدارکاتی سبک پیش فصل تیمش هم موفق به برد نشد و با نتیجه تساوی مقابل استقلال خوزستان به لیگ قدم می گذارد. به گزارش مازنداسپرت ؛ استقلال در سومین بازی پیش فصل خود هم نتوانست پیروز باشد و با استقلال اهواز مساوی کرد. آبی ها که این فصل پرویز مظلومی […]

 پرویز مظلومی در سومین بازی تدارکاتی سبک پیش فصل تیمش هم موفق به برد نشد و با نتیجه تساوی مقابل استقلال خوزستان به لیگ قدم می گذارد.

به گزارش مازنداسپرت ؛ استقلال در سومین بازی پیش فصل خود هم نتوانست پیروز باشد و با استقلال اهواز مساوی کرد. آبی ها که این فصل پرویز مظلومی را بعد از کلی کش و قوس و بعد از انصراف علیرضا منصوریان از هدایت این تیم ، جانشین امیر قلعه نویی کردند و به ایگور استیماچ کروات ترجیح دادند ، در سومین بازی پیش فصل شان هم توفیقی نداشتند. آنها که پیش چشم حدود ۳۰۰ هوادار به مصاف همنام اهوازی شان رفته بودند ، در همان نیمه اول توسط جابر انصاری ، یکی از خریدهای جدیدشان به گل رسیدند اما یک گل هم از رحیم ذهیوی خورد تا مشخص شود اصرار مهدی رحمتی به داشتن یک دفاع دیگر ، بی ربط نبوده است. استقلالی ها که در چند هفته اول لیگ حنیف و برای هفته نخست ، هرابر مگویان را ندارند باید روی روزبه چشمی در این پست حساب کنند که یک هافبک دفاعی است.

اگرچه استقلالی ها در بازی های پیش فصل شان به دنبال مرور تاکتیک ها بودند و مظلومی معتقد است این نتایج اهمیتی ندارد اما آنچه اهمیت دارد ، شکنندگی خط دفاعی این تیم از همین بازی های پیش فصل است. خط دفاعی که سال قبل هم عملکرد خوبی نداشته و به نظر می رسد تغییرات امسالش هم نتوانسته هنوز ثمربخش باشد. گل خوردن از پیکان و استقلال اهواز و تیمی دسته دومی مثل نیروی زمینی می تواند زنگ خطری برای مظلومی باشد که هواداران استقلال در این فصل ، خیلی به او زمان نمی دهند و اگر نتواند از همان ابتدا بالانشین باشد ، روزهای دشواری در پیش دارد. بازی با پدیده در هفته اول برای مظلومی یکی از سخت ترین بازی های فصل خواهد بود. او اصلا دوست ندارد مثل حمید استیلی در پرسپولیس نوعی از مربیگری را تجربه کند که از هفته اول انتقاد را همراه خود دارد.

منبع: خبرآنلاین