توقع مالی دراکسلر برای انتقال به یوونتوس

جولیان دراکسلر، ستاره شالکه، به گزینه اول یوونتوس در بازار نقل و انتقالات تبدیل شده است.   به گزارش “مازنداسپرت“، پس از جدایی قطعی پیرلو از یووه و پیوستن قریب الوقوع ویدال به بایرن، قهرمان ایتالیا در صدد پیدا کردن جایگزینان مناسب برای این دو بازیکن است. از دراکسلر به عنوان گزینه اصلی یوونتوسی ها […]

جولیان دراکسلر، ستاره شالکه، به گزینه اول یوونتوس در بازار نقل و انتقالات تبدیل شده است.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، پس از جدایی قطعی پیرلو از یووه و پیوستن قریب الوقوع ویدال به بایرن، قهرمان ایتالیا در صدد پیدا کردن جایگزینان مناسب برای این دو بازیکن است. از دراکسلر به عنوان گزینه اصلی یوونتوسی ها برای تقویت خط میانی نام برده شده است.

فابیو پاراتیچی، مدید ورزشی یووه که برای مذاکره بر سر انتقال دراکسلر به آلمان سفر کرده بود، پس از بازگشت به ایتالیا در جمع خبرنگاران گفت که این بازیکن برای انتقال به یوونتوس خواهان حقوق سالیانه ۵ میلیون یورویی است. دو برابر مبلغی که هم اکنون از شالکه دریافت می کند. حال باید دید که یوونتوسی ها چه واکنشی به این درخواست خواهند داشت.
دیگر گزینه یوونتوس برای خط میانی، ماریو گوتزه است که از بایرن سالانه ۶ میلیون یورو حقوق دریافت می کند و بی شک در صورت پیوستن به یووه، از میزان دستمزد خود کم نخواهد کرد.

 

منبع:ورزش۳