پست ریوالدو چیست؟

بازیکن جدید استقلال که روز دوشنبه با این باشگاه قرارداد امضا کرد هنوز به تمرینات استقلال اضافه نشده و خیلی ها دوست دارند بدانند که او در چه پستی برای آبی‌پوشان بازی خواهد کرد.     به گزارش “ورزش سه“، جالب است که بدانید ریوالدو قرار است نقش یک هافبک طراح را در استقلال بازی […]

بازیکن جدید استقلال که روز دوشنبه با این باشگاه قرارداد امضا کرد هنوز به تمرینات استقلال اضافه نشده و خیلی ها دوست دارند بدانند که او در چه پستی برای آبی‌پوشان بازی خواهد کرد.

 

 

به گزارش “ورزش سه“، جالب است که بدانید ریوالدو قرار است نقش یک هافبک طراح را در استقلال بازی کند، پستی که بعد از جدایی جباری همیشه یک مشکل بزرگ برای آبی‌پوشان به حساب می‌ آمده. اما نکته مهم اینجاست که استقلال در پست هافبک بازیساز کرار جاسم را دارد و در صورتی که ریوالدو آنطور که در مورد او تبلیغ می‌ شود، بازیکن باکیفیتی باشد احتمال دارد کنار کرار مهاجمان استقلال را تغذیه کند و امید ابراهیمی تک هافبک دفاعی استقلال باشد.

با توجه به اینکه روزبه چشمی توانایی بازی در پست دفاع وسط را دارد اصلا بعید نیست در صورتی که مظلومی بخواهد یک فوتبال تهاجمی ارائه بدهد از این بازیکن در خط دفاع استفاده کند. چشمی در ترکیب صبا بارها در پست دفاع وسط به میدان رفته است و اتفاقا مهره تاثیرگذاری در این پست هم هست.

احتمال بعدی در مورد حضور همزمان ریوالدو و کرار در ترکیب استقلال این است که هافبک عراقی در پست هافبک چپ بازی کند و ریوالدو متمایل به وسط میدان باشد.

منبع:ورزش۳