حسینی: تیم ملی با اوکتاویو جهانی شد

دروازه بان تیم ملی ساحلی ایران معتقد است در راستای جهانی شدن این تیم، سرمربی برزیلی ساحلی ها باید حفظ شود.   به گزارش “مازنداسپرت“، پیمان حسینی در رابطه با شرایط خود، تیم ملی، مسابقات لیگ و مارکو اکتاویو، سرمربی تیم ملی ساحلی ایران گفت: از دو ناحیه آسیب دیدم مسابقات سختی بود و در […]

دروازه بان تیم ملی ساحلی ایران معتقد است در راستای جهانی شدن این تیم، سرمربی برزیلی ساحلی ها باید حفظ شود.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، پیمان حسینی در رابطه با شرایط خود، تیم ملی، مسابقات لیگ و مارکو اکتاویو، سرمربی تیم ملی ساحلی ایران گفت:

از دو ناحیه آسیب دیدم

مسابقات سختی بود و در حال حاضر، چند روزی است که به استراحت می پردازیم، متاسفانه هم از ناحیه سر و هم از ناحیه کتف آسیب دیده ام و باید به فکر حل مسئله مربوط به آسیب دیدگی خودم هم باشم. البته سرم چند بخیه خورده که بعد از جوش خوردن مشکلش حل می شود اما برای کتفم باید به فیزیوتراپی بپردازم تا بتوانم در خدمت تیم باشگاهی ام و تیم ملی باشم.

فقط می خواستیم روی سکو برویم

خیلی دوست داشتیم در این مسابقات روی سکو برویم، همه تلاشمان را نیز کردیم، فقط یک مدال رنگین می توانست ما را آرام کند اما متاسفانه بدشانسی آوردیم و علی رغم تمام تلاش مان نتوانستیم به نتیجه ای که می خواستیم برسیم.

از جام کنفدراسیون ها به بعد نیز سطح انتظارات مردم از تیم ملی ساحلی بالا رفت و همین موضوع کار ما را سخت کرد. اما فکر می کنم عنوان ششمی مسابقات نیز عنوان بدی نباشد، طبق رده بندی اعلام شده ما بعد از برزیل در جایگاه ششم جدول مسابقات ایستادیم و امیدوارم مردم از ما راضی باشند.

در مقابل تاهیتی بدشانسی آوردیم

در بازی با تاهیتی هم متاسفانه بدشانسی آوردیم، البته این تیم در دوره قبلی مسابقات میزبان بود و به مقام چهارمی رسیده بود اما در بازی با تیم ایران چهار پنج بار فقط تیردروازه شان به لرزه درآمد، دو بازیکن مصدوم هم داشتیم که به بازی نرسیدند. شما شک نکنید اگر ما این تیم را پشت سر می گذاشتیم، به فینال مسابقات می رسیدیم.

تیم ملی ایران با اوکتاویو جهانی شد

متاسفانه اخیرا می شنویم و می بینیم که علیه مارکو اوکتاویو صحبت هایی مطرح می شود که متاسفانه اصلا صحیح نیست، نمی دانم چرا بعضی از افراد انقدر راحت می خواهند نتایج تیم ملی ایران و این مربی را زیر سوال ببرند در حالیکه بودن اوکتاویو و نوع کار او با تیم ملی ساحلی ایران باعث شد تا تیم ملی ساحلی ایران در سطح جهانی مطرح شود.

مارکو اوکتاویو با کمک عباس هاشم پور، برای تیم ملی زحمات بسیاری کشیدند که کاملا به چشم می آید، به نظر بازیکنان تیم ملی و اغلب بازیکنانی که در لیگ بازی می کنند، آقای اکتاویو باید حفظ شود تا تیم ما به ادامه روند خود ادامه دهد، من نمی دانم چرا دوستان اینگونه ازایشان انتقاد می کنند.

به نظر ما، مارکو اکتاویو را نمی توان کنار گذاشت چرا که فوتبال ساحلی ما می تواند با ایشان به پیشرفت خود ادامه دهد، البته در این میان نباید افرادی مانند عباس هاشم پور کمک ایشان و یا خانم شهریاری، رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی نیز فراموش کرد که زحمات بسیاری برای جهانی شدن تیم کشیدند.

اوکتاویو شرایط فوتبال ایران را درک کرد

اوکتاویو مربی است که با توجه به زمان حضورش در ایران، توانست شرایط بازیکنان ایرانی را خوب بفهمد و با توجه به شرایطی که بود بهترین تمرینات و آماده سازی را تدارک ببیند و دیدیم که خدا رو شکر نوع کار و دانش فنی ایشان و کادرفنی، برنامه و مدیریت، تلاش بازیکنان باعث شد که تیم ملی ایران اکنون به عنوان یکی تیم های جهانی مطرح شود.

لیگ ساحلی تشکیلات قوی دارد

در حال حاضر به فکر اتمام بازی های لیگ هستیم، البته لیگ فوتبال ساحلی بسیار منظم و با ترتیب انجام می شود و از این نظر بسیار بابرنامه و تشکیلات قوی است اما متاسفانه از نظر بودن نام های بزرگ و کیفیت مالی در حد لیگ های فوتبال و فوتسال نیست.

از گزارش بازیکنان ساحلی سوء برداشت شده بود

متاسفانه بعضی وقت ها چیزهایی می شویم که ناراحت کننده است، زمانی گزارش هایی از بازیکنان ما پخش شده بود اما تصور می کنیم از آن گزارش سوء برداشت شده بود چرا که بازیکنان می خواستند بگویند، اگر درآمدی دارند آن درآمد از راه فوتبال ساحلی نیست، نمی خواستند بگویند که شاید اوضاع مالی مساعدی ندارند.

متاسفانه تیم فوتبال ساحلی ایران جهانی شده است اما در سطح آسیا هنوز دیده می شود و بعضی از بازیکنان که کاری غیر از فوتبال ندارند درآمدشان زیاد زیاد نیست.


منبع:ورزش۳