زانتی: باید فاصله با یووه را کاهش دهیم

خاویر زانتی، نایب رئیس اینتر میلان عنوان کرد که تیمش، فاصله با دیگر رقبا را کم کرده است. به گزارش مازند اسپرت:فصل گذشته اینتر با ۳۲ امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس، فصل را به پایان رساند ولی با خرید‌هایی که در طول فصل نقل و انتقالات انجام داده، انتظار می‌رود که شرایطش برای فصل بعد […]

خاویر زانتی، نایب رئیس اینتر میلان عنوان کرد که تیمش، فاصله با دیگر رقبا را کم کرده است.

به گزارش مازند اسپرت:فصل گذشته اینتر با ۳۲ امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس، فصل را به پایان رساند ولی با خرید‌هایی که در طول فصل نقل و انتقالات انجام داده، انتظار می‌رود که شرایطش برای فصل بعد تغییر کند.

زانتی در این رابطه فگت:” امیدواریم که فاصله با یوونتوس را کمتر کنیم. هدف ما بازگشت به اروپا است و سعی می‌کنیم دوباره تیم را رقابتی کنیم. در ابتدا باید یک تیم خوب بسازیم و سپس به دنبال دیگر چیزها باشیم. شرایط خوبی داریم. سعی می‌کنیم شروع خوبی داشته باشیم .”

زانتی ادامه داد:” همه می‌گفتند که پس از کسب سه گانه، تیم را باید دچار تحول می‌کردیم ولی به خاطر داشته باشید که فصل بعد، نایب قهرمان شدیم و قهرمان جام باشگاه‌های جهان شدیم. به پایان یک دوره نزدیک می‌شدیم و درک این موضوع کمی سخت بود. یووه هم بهترین انتخاب‌‌ها را انجام داد.”
منبع:ورزش سه