مازندران و خوزستان قهرمان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی خردسالان کشور شدند

به گزارش مازند اسپرت:در پایان مسابقات کشتی قهرمانی خردسالان کشور که سه شنبه شب در شهرستان خرم آباد برگزار شد در رشته کشتی آزاد استان های مازندران با کسب ۹۲ امتیاز ، تهران با ۷۱ امتیاز، کرمانشاه با ۴۵ امتیاز ، کرمان با ۴۳ امتیاز، خراسان رضوی با ۳۹ امتیاز و فارس با ۳۸ امتیاز […]

به گزارش مازند اسپرت:در پایان مسابقات کشتی قهرمانی خردسالان کشور که سه شنبه شب در شهرستان خرم آباد برگزار شد در رشته کشتی آزاد استان های مازندران با کسب ۹۲ امتیاز ، تهران با ۷۱ امتیاز، کرمانشاه با ۴۵ امتیاز ، کرمان با ۴۳ امتیاز، خراسان رضوی با ۳۹ امتیاز و فارس با ۳۸ امتیاز به ترتیب مقام های اول تا ششم این دوره از رقابتها را کسب نمودند.

همچنین در رشته کشتی فرنگی این دوره از مسابقات، استان های خوزستان با کسب ۸۰ امتیاز، مازندران با ۷۳ امتیاز،تهران با ۵۳ امتیاز ،لرستان الف با ۴۵ امتیاز ،اردبیل با ۴۴ امتیاز و گیلان با ۴۱ امتیاز به ترتیب اول تا ششم شدند.

در این دوره از مسابقات در رشته کشتی آزاد، ۳۰۶ کشتی گیر از ۳۰ استان کشور در غالب ۳۲ تیم ورزشی با انجام ۳۵۹ کشتی به رقابت پرداختند.

همچنین در رشته کشتی فرنگی نیز ۲۷۲ کشتی گیر از ۳۱ استان کشور در غالب ۳۳ تیم ورزشی با انجام ۳۳۸ کشتی به رقابت پرداختند.

در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور در رده سنی خردسالان امین بیات در وزن ۴۲ کیلوگرم آزاد به عنوان کشتی گیر نمونه و علی رضا طهمورثی در وزن ۵۳ کیلوگرم کشتی فرنگی هر دو از استان تهران مورد تقدیر قرار گرفتند .

همچنین جام اخلاق این مسابقات در رشته های کشتی آزاد و فرنگی به ترتیب به استان های قزوین و فارس تعلق گرفت.

عباس کائدتپور به عنوان داور نمونه در رشته کشتی آزاد و بهروز عیدی زاده از خوزستان به عنوان داور نمونه کشتی فرنگی شناخته شدند.

غلام علی محمد نژاد از استان تهران نیز به عنوان مربی نمونه مورد تقدیر قرار گرفت.

این مسابقات از ۲۸ تیر ماه در خانه کشتی شهید چاغروند شهرستان خرم آباد آغاز شده و به مدت شش روز تا ۲ مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت که در دو روز اول کشتی گیران خردسال به مصاف هم رفتند و سپس نونهالان بر روی تشک می روند. 

منبع:ايرنا