درخواست مظلومی برای بخشش عمران زاده/حضور نمانیده مگویان در فدراسیون فوتبال

به گزارش مازند اسپرت: سوم خردادماه امسال بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، به دنبال تخلفات صورت گرفته در پایان شهرآورد هشتادم پایتخت، حنیف عمران زاده را به دلیل ایجاد تنش و درگیری فیزیکی در زمین مسابقه که موجب تحریک تماشاگران شد و به دلیل بازتاب منفی این اقدام در رسانه ها و مجامع ورزشی […]

به گزارش مازند اسپرت: سوم خردادماه امسال بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، به دنبال تخلفات صورت گرفته در پایان شهرآورد هشتادم پایتخت، حنیف عمران زاده را به دلیل ایجاد تنش و درگیری فیزیکی در زمین مسابقه که موجب تحریک تماشاگران شد و به دلیل بازتاب منفی این اقدام در رسانه ها و مجامع ورزشی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

با توجه به اینکه پانزدهمین دوره لیگ برتر از هشتم مرداد ماه آغاز می شود، پرویز مظلومی از مسئولان حقوقی باشگاه استقلال خواسته، اقدامات لازم را برای بخشش محرومیت عمران زاده از سوی فدراسیون فوتبال به عمل آْورند.

اخیرا نیز عمران زاده در گفت وگو با سایت استقلال ضمن ابراز ندامت از حرکت خود در پایان دیدار شهرآورد ۸۰، از کفاشیان درخواست کرده بود محرومیت اش را ببخشد.

بر اساس این گزارش، هرایر مگویان از دیگر بازیکنان استقلال تهران است که به دلیل انجام رفتار غیر ورزشی، ایجاد درگیری و تشنج در پایان شهرآورد اخیر سرخابی های پایتخت، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

نماینده مگویان امروز (سه شنبه) ۳۰ تیرماه برای ارایه درخواست تجدیدنظر خواهی ویژه در فدراسیون فوتبال حاضر شد اما به دلیل حضور نداشتن کفاشیان رییس فدراسیون، نتوانست درخواست این بازیکن برای بخشش محکومیت اش را ارایه کند. /ايرنا