قهرمانان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی خردسالان کشور مشخص شدند

به گزارش مازند اسپرت: در این رقابتها و در رده سنی خردسالان کشتی آزاد در وزن۳۲ کیلو گرم علی رضا تیمور نژاد از مازندران و امیر حسین رحمتی از استان همدان و در کشتی فرنگی علی حاجی وند از خوزستان و محمد علی آخوندی از توابع تهران به ترتیب مقام های اول و دوم را […]

به گزارش مازند اسپرت: در این رقابتها و در رده سنی خردسالان کشتی آزاد در وزن۳۲ کیلو گرم علی رضا تیمور نژاد از مازندران و امیر حسین رحمتی از استان همدان و در کشتی فرنگی علی حاجی وند از خوزستان و محمد علی آخوندی از توابع تهران به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند.

همچنین در وزن ۳۸کیلو گرم کشتی آزاد امیر منصور قمی از مازندران و علی علیزاده از تهران و در کشتی فرنگی امیر رضا ده بزرگی از استان فارس و سروش امینی از کرمانشاه به مقام های اول و دوم دست یافتند.

در وزن۴۷ کیلوگرم کشتی آزاد بهنام سرابی از تهران و امیر علی سابوته از توابع تهران و در کشتی فرنگی عرفان آرایی بندی از مازندران و امین کریم دوست از گیلان عنوانهای برتر را کسب نمودند.

در وزن ۵۹ کیلوگرم کشتی آزاد سهراب بابایی از خراسان رضوی و بهنام عبادالهی از تهران و در کشتی فرنگی محمد هادی میرزایی از تهران و امیر رضا بیرانوند از خوزستان عنوان های برتر را بدست آوردند.

در وزن ۷۳ کیلوگرم کشتی آزاد محمد ابراهیم حسینی از کرمانشاه و ابوالفضل فضل اله زاده از مازندران و در رشته فرنگی فردین هدایتی از مازندران و ابوالفضل پایدار از خوزستان نیز مقام های اول و دوم را کسب کردند.

این مسابقات ۲۸ تیر ماه در خانه کشتی شهید چاغروند شهرستان خرم آباد آغاز شده و به مدت شش روز تا ۲ مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت که در دو روز اول کشتی گیران خردسال به مصاف هم خواهند رفت و سپس نونهالان بر روی تشک می روند. در این رویداد بزرگ ورزشی بیش از ۲ هزار ورزشکار، مربی، داور، کمیته برگزاری و اعضای هیات نظارت و استعداد یابی حضور دارند./ايرنا