دور دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر/ ۲ پیروزی تیم بسکتبال با ویلچر آمل مقابل حریفان در روز نخست

مازند اسپرت ؛تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل در روز نخست دومین دور لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور مقابل تیم‌های قدرتمند شهرداری تبریز و مخابرات اصفهان به پیروزی رسید. به گزارش مازند اسپرت ؛ مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان از روز گذشته به میزبانی شهرستان آمل […]

مازند اسپرت ؛تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل در روز نخست دومین دور لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور مقابل تیم‌های قدرتمند شهرداری تبریز و مخابرات اصفهان به پیروزی رسید.

خبرگزاری فارس: 2 پیروزی تیم بسکتبال با ویلچر آمل مقابل حریفان در روز نخست

به گزارش مازند اسپرت ؛ مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان از روز گذشته به میزبانی شهرستان آمل در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) آغاز شد.

در این رقابت‌ها که به مدت دو روز ادامه دارد، شهرداری آمل تنها نماینده مازندران در لیگ برتر است که با پایان روز نخست به دو پیروزی ارزشمند دست پیدا کرد.

شهرداری آمل عصر امروز در نخستین دیدار مقابل شهرداری تبریز حاضر شد و این تیم را با نتیجه ۶۱ بر ۳۸ شکست داد.

در دومین دیدار نیز نماینده مازندران در بازی سخت و نفس‌گیر مقابل مخابرات اصفهان با نتیجه نزدیک ۵۷ بر ۵۵ به پیروزی رسید و این شکست برای نماینده اصفهان در ثانیه‌های پایانی اتفاق افتاد.

در دیگر دیدار روز نخست مسابقات تیم مخابرات اصفهان با نتیجه ۵۸ بر ۵۴ ملی حفاری خوزستان را از پیش رو برداشت.

لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور امسال با حضور هشت تیم در دو گروه دنبال می‌شود.

شهرداری آمل، مخابرات اصفهان، شهرداری تبریز و ملی حفاری خوزستان در گروه دوم رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند و تیم‌های ایثار قم، شهرداری اراک، آلومینیوم هرمزگان و نماینده زنجان در گروه نخست جای دارند.

در دور نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال یا ویلچر به میزبانی تبریز برگزار شد که در آن شهرداری آمل در دیدار نخست با نتیجه ۵۵ بر ۵۲ مقابل نماینده خوزستان شکست خورد، در دیدار دوم مقابل نماینده تبریز با نتیجه ۶۷ بر ۶۱ به پیروز رسیده و در سومین دیار مقابل تیم اصفهان با نتیجه ۹۰ بر ۸۳ شکست را پذیرا شد.

با پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور، مخابرات اصفهان صدرنشین شده و تیم‌های ملی حفاری خوزستان، شهرداری آمل و شهرداری تبریز به ترتیب رده‌های دوم تا چهارم را کسب کردند.