حضور یعقوب کریمی در استقلال منتفی شد/مذاکره آبی پوشان با دو بازیکن لیگ برتری

به گزارش مازند اسپرت:بهرام امیری عصر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره آخرین وضعیت پیوستن یعقوب کریمی به جمع آبی پوشان پایتخت اظهار کرد: متاسفانه کریمی هیچ تلاشی برای پیوستن به استقلال انجام نمی دهد و به همین دلیل بازیکنان جایگزین وی وارد مذاکره شدیم. این مقام مسئول در باشگاه استقلال […]

به گزارش مازند اسپرت:بهرام امیری عصر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره آخرین وضعیت پیوستن یعقوب کریمی به جمع آبی پوشان پایتخت اظهار کرد: متاسفانه کریمی هیچ تلاشی برای پیوستن به استقلال انجام نمی دهد و به همین دلیل بازیکنان جایگزین وی وارد مذاکره شدیم.

این مقام مسئول در باشگاه استقلال تهران اضافه کرد: بر اساس مصوبه هیات مدیره، در رابطه با یعقوب کریمی، یک سقف قرارداد داشتیم و بیشتر از آن توان مان نبود که بخواهیم ۲۵۰ میلیون نیز به عنوان رضایت نامه وی پرداخت کنیم.

امیری در پاسخ به این سئوال که آیا امکان این وجود نداشت که استقلال مبلغ رضایت نامه را بپردازد و از قرارداد کریمی مبلغ را کسر کند؟ گفت: متاسفانه کریمی حاضر نیست حتی یک ریال هم از قرارداد خود را بابت این قضیه بپردازد و برای باشگاه نیز پرداخت این مبلغ مقدور نیست.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با این حساب حضور کریمی در استقلال منتفی شده است یا خیر افزود: از نظر ما حضور وی در استقلال منتفی است و در حال مذاکره با دو بازیکن لیگ برتری بجای او مذاکره هستیم که در نهایت با یکی از آنها به توافق می رسیم.

یعقوب کریمی بازیکن فصل گذشته استقلال است که فصل پیش به صورت قرضی از سپاهان به جمع آبی پوشان پیوست. سپاهان برای پیوستن کریمی به استقلال در فصل جدید، مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به منظور صدور رضایت نامه درخواست کرده است. 

منبع:ايرنا