بنیتس انتخاب درست یا غلط (عکس)

مازند اسپرت ؛ رافائل بنیتس سرمربی رئال مادرید با شکست سنگین در اولین ال کلاسیکو کارنامه بدی از خود بجای گذاشته است.   به گزارش مازند اسپرت ؛ بنیتس که در ابتدای این فصل با موجی از انتقادات جانشین کارلو آنچلوتی معروف شده است، در اولین ال کلاسیکو مقهور قدرت بارسا و سرمربیش لوییز انریکه […]

مازند اسپرت ؛ رافائل بنیتس سرمربی رئال مادرید با شکست سنگین در اولین ال کلاسیکو کارنامه بدی از خود بجای گذاشته است.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ بنیتس که در ابتدای این فصل با موجی از انتقادات جانشین کارلو آنچلوتی معروف شده است، در اولین ال کلاسیکو مقهور قدرت بارسا و سرمربیش لوییز انریکه شد و حالا با این پیروزی، انریکه میخ خود را در بارسلونا محکمتر کرد.
بنیتس که به عنوان یک تاکتیسین درجه اول در فوتبال دنیا مطرح بوده است، درسال های گذشته تحت تاثیر مربیان بزرگی مثل گواردیولا، آنچلوتی، مورینیو و کلوپ قرار داشته و بسیاری او را گزینه درجه اولی برای هدایت رئال نمی دانستند.

بازی امروز فعلا اثبات کرده که حق با مخالفان بنیتس است البته ممکن است این مربی در ادامه با تغییراتی فاصله ۶ امتیازی خود را با بارسلونا کم کند و رئال تازه ای را به رقابت ها بفرستد اما تیمی که امروز در میدان حاضر بود به هیچ وجه نشانی از تیم طلایی سال های اخیر مادرید را در خود نداشت. تیمی که با مربیانی مثل مورینیو و آنچلوتی با اعتماد به نفس بالا مقابل بارسلونا به میدان می رفت.