مدیرکل ورزش و جوانان بهمراه نماینده مردم شرق مازندران به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفت

مدیرکل ورزش و جوانان با همراهی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با حضور در دفتر وزیر محترم ورزش و جوانان درخصوص پیگیری موضوعات حوزه ورزش و جوانان منطقه شرق مازندران گفتگو کردند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دکتررنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بهمراه دکترشریعتی نماینده مردم شریف شرق مازندران و شهرام جعفری نائب رئیس هیات کشتی استان، گرجی پور رئیس ورزش و جوانان بهشهر با دکترسجادی وزیر محترم ورزش و جوانان دیدار کرد.

دکتر سجادی در این دیدار که اعضای ستاد برگزاری جام شهید هاشمی نژاد بهشهر نیز حضور داشتند، بر استفاده از ظرفیت‌های موجود برای برگزاری شایسته مسابقات بین المللی کشتی جام شهید هاشمی نژاد بهشهر تاکید شد .

همچنین در این دیدار با اشاره به ظرفیت ها و استعداد های ورزشی موجود در شرق مازندران، توسعه زیرساخت ها و امکانات ورزشی منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
اضافه می شود؛ جام بین المللی شهید هاشمی نژاد هرساله با حضور کشتی گیران تیم های خارجی و کشتی گیران استان های مختلف کشور در بهشهر برگزار می شود که نقش بسزایی در شناسایی استعدادهای کشتی دارد.
گفتنی است شرق مازندران شامل شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه از استعدادهای بسیار خوبی در ورزش برخوردار است که ورزشکاران این منطقه عناوین و مدال های با ارزشی را برای کشور به ارمغان آورده اند .