تعامل و همکاری فوتبال دانشگاهی و تربیت بدنی دانشکده فنی

اعضای فوتبال دانشگاهی مازندران در آستانه هفته دانشجو با مدیران تربیت بدنی دانشکده فنی حرفه ای دیدار کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، ظهر امروز مهدی رضی رئیس فوتبال دانشگاهی به همراه مسلمی و رسول‌پور نایب رئیس و دبیر انجمن به دیدار رئیس تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای رفتند. در این جلسه که حسن‌ مدانلو رئیس تربیت بدنی دانشگاه‌های فنی استان، محمود شاکری و حمید بخشی کارشناس مسئول دانشکده فنی محمد باقر (ع) و دانشکده‌های فنی استان حضور داشتند، مهدی رضی رئیس فوتبال دانشگاهی استان به تشریح اهداف کوتاه مدت و بلند مدت انجمن پرداخت و گفت: ما باید از ظرفیت دانشگاه‌ها در فوتبال به بهترین شکل استفاده کنیم.

رضی افزود: دنبال کارهای هدف‌دار هستیم و قصد داریم اقدامات باکیفیت انجام دهیم.
وی بیان کرد: بهترین فوتبالیست‌ها از دانشگاه‌های فنی هستند و امیدواریم با کمک و همکاری هم با استفاده از امکانات خوب دانشگاه‌های فنی استان اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

 

در این نشست حسن‌ مدانلو رئیس تربیت بدنی دانشگاه‌های فنی استان با ابراز خرسندی از تشکیل انجمن #فوتبال_دانشگاهی از وضعیت ورزش در دانشگاه ها گفت و اظهار داشت : دانشگاه‌های فنی آماده هرگونه همکاری با این انجمن است.

 

وی بیان داشت : در سال های گذشته مسابقات مختلفی چه داخلی و چه در سطح کشوری در #استان_مازندران برگزار شد و با استقبال خوب دانشجویان همراه بود اما در حال حاضر شرایط کرونایی دست ما را بسته و قطعا با بهتر شدن اوضاع کرونا این آمادگی را داریم که اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

محمود شاکری کارشناس مسئول دانشکده فنی محمد باقر (ع) و دانشکده‌های فنی استان ضمن حمایت از اقدامات و برنامه های انجمن فوتبال دانشگاهی مازندران، خواستار کار با کیفیت شد و بیان کرد : کارها و اقدامات در ورزش دانشگاهی باید با برنامه باشد و اگر هدف دار و با استراتژی کار کنید قطعا موفق خواهید شد.

 

شاکری ضمن حمایت از ایده‌ها و طرح‌های انجمن فوتبال دانشگاهی، افزود: کمی باید تعامل ها بیشتر شود و قطعا با افزایش تعامل بین هیات ورزش‌های دانشگاهی و دانشگاه‌ها می‌شود بهترین و با کیفیت‌ترین برنامه‌ها را پیاده کرد.

گفتنیست؛ در پایان اعضای انجمن از امکانات فوتبالی دانشگاه بازدید کردند.