بازیکنان هراز آمل تحت فشار زیادی بودند/خیلی خوشحالم که موفق به کسب پیروزی شدیم

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل گفت: به علت باخت هایی که در چند بازی گذشته داشتیم، بازیکنان تیم لبنیات هرازتحت فشارهای زیادی بودند، اما خوشحالیم که در بازی برابر شهرداری ورامین پیروز شدیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بهروز عطایی یکشنبه شب پس از پیروزی سه بر یک تیمش لبنیات هزار آمل برابر میهمانش شهرداری ورامین افزود: متأسفانه در چند هفته گذشته تیم هراز آمل بازی‌های خوبی انجام نداد و به همین خاطر ناباورانه محتمل شکست شده بودیم.

وی ادامه داد: به همین علت فشار زیادی روی بازیکنان تیم هراز برای کسب پیروزی در بازی خانگی بوده که حتماً باید در این مسابقه پیروزی می‌شدند.

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل با اشاره به اینکه روی همین فشارهایی که روی بازیکنان تیم و حتی کادر فنی ایجاد شده بود، ضریب اشتباهات آنها نیز درجریان مسابقه بروز می‌داد، گفت: واقعاً شرایط اضطراب والتهاب درتیم وجود داشت و بر کل تیم حاکم شده بود.

عطایی افزود: با این وجود با تمرین‌های جدی که پس از بازی هفته نهم تا قبل از بازی با شهرداری ورامین انجام دادیم، تا حدودی در جریان بازی مسلط‌تر از حریف ظاهر شده بودیم، هرچند اشتباهاتی در جریان بازی داشتیم که در روزهای عادی از بازیکنان سر نمی‌زد.

وی با اشاره به اینکه تیم شهرداری ورامین هم در این مسابقه تیم دست وپا بسته‌ای نبود، گفت: خیلی خوشحالم که موفق به پیروزی خانگی و کسب سه امتیاز حساس این هفته شدیم و از این بابت از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

تیم لبنیات هراز آمل در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور یکشنبه شب دربازی خانگی برابر میهمان خود تیم شهرداری ورامین به پیروزی ۳ بریک دست یافت. شاگردان بهروز عطایی درتیم لبنیات هراز آمل با کسب ششمین پیروزی این فصل خود ۱۶ امتیازی شد و به رده پنجم جدول چهارده تیمی این رقابت‌ها صعود کرد.