معاملات سیاسی در ورزش تمامی ندارد، این بار معامله بر سر هیات والیبال آمل

آمل را همه با والیبالش میشناسند، به جرات میتوان گفت آمل یکی از سه قطب والیبال ایران است که همیشه در سطح اول والیبال حرف های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اداره هیات والیبال شهرستان آمل طی چندسال اخیر برعهده مرتضی حق شناس بازیکن اسبق تیم ملی ایران است که به واسطه تجارب گذشته و همکاری با بزرگانی چون بهروز عطایی همواره موفقیت های فراوانی را به ثبت رسانده است.

کافی است نگاهی به لیست تیم های ملی والیبال و آمار مستعدین در سالیان اخیر بیاندازیم، کاملا ملموس است که حضور حق شناس سبب شده تا والیبال آمل دوچندان قدرت بگیرد.

حق شناس مورد وثوق اهالی والیبال از دهه های قبل تا همین زمان فعلی است ، این را میتواند از بهروز عطایی پرسید یا عادل غلامی، محمدشعبانپور و رحمت نریمان و… از دهه های قبل تا علی شفیعی و امیرحسین اسفندیار و رضا قرا و… همگی حق شناس را بعنوان یک رییس هیات فعال قبول دارند و از وی نیک یاد میکنند.

اما جالب است بدانید درست جایی که هیات والیبال آمل در سه سال اخیر تنها هیات برتر استان مازندران بود که توسط هیات استان معرفی شد وارد چالش عجیبی شده است که کمتر کسی باور میکند، رئیس جدید ورزش آمل که ماه قبل به سرپرستی اداره ورزش و‌جوانان آمل منصوب شد، رییس ستاد ورزش یکی از نمایندگان مجلس را برای تصدی ریاست هیات والیبال آمل معرفی نمود!

مشخص نیست چه اتفاقاتی افتاده که رضوی چنین تصمیمی گرفته اما واکنش تمامیت جامعه والیبال، باشگاه لبنیات هراز، آکادمی و کانون های والیبال و …. نشان میدهد جا به جایی مرتضی حق شناس و حضور این شخص، والیبال آمل را به یک انزوای طولانی خواهد کشاند.

کار سختی هم نیست، مدیرکل ورزش و‌جوانان استان مازندران و رییس هیات والیبال استان مازندران میتوانند از نظر افراد شاخص در والیبال آمل استفاده نمایند، آیا کسی جز سیاسیون شهر، این شخص را تایید میکنند؟

 

منبع خبر : بلاغ