تفاهم نامه سپاه کربلا و ورزش و جوانان مازندران امضا شد

قرارگاه مهارت آموزی سپاه کربلا با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط تشکیل شد و ۹ تفاهمنامه نیز امضاء گردید

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،قرارگاه استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه با حضور #سردار_سیاوش_مسلمی فرمانده سپاه کربلا، مدیران دستگاه های اجرایی ازجمله #محمدرضا_ییلاقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان تشکیل و در ادامه، ۹ تفاهم نامه همکاری میان دستگاه های مختلف و سپاه کربلا امضاء شد و از سایت مهارت آموزی سربازان نیز رونمایی گردید.

یکی از تفاهم‌نامه ها با محوریت دستگاه ورزش و جوانان و با موضوع آموزش سربازان در زمینه های مهارت زندگی، دوره های مربیگری و کارآفرینی به امضای #سردار_مسلمی فرماندهی سپاه کربلا و #دکتر_رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان رسید.
سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه ها با بیان اینکه بسیج یک سرمایه اجتماعی است و باید با مهارت آموزی این سرمایه اجتماعی را حفظ کرد، افزود: باید برای مهارت آموزی فرهنگ سازی و آن را در بین جوانان ترویج کرد.
سردار سیاوش مسلمی با اشاره به اینکه سپاه کربلا در عرصه های مختلف خدمت رسانی گسترده ای دارد، گفت: مهارت آموزی و خدمت به مهارت آموزی را باید نسل جوان فرا بگیرند.
وی افزود؛ بسیج یک سرمایه اجتماعی است و باید با مهارت آموزی این سرمایه اجتماعی را حفظ کرد و باید مهارت آموزی فرهنگ سازی و در بین جوانان ترویج گردد.

فرمانده سپاه کربلا تشکیل جلسات برای رفع موانع اشتغال را ضروری دانست و یادآور شد: هم افزایی بین سازمان ها باعث تداوم کار موثر برای نسل آینده ساز است و ما نسبت به آینده جوانان وظایف و تکالیفی داریم که بخشی از آن درمهارت آموزی خلاصه شده است.