بامتی مدیر تیم ملی شد

صدرالدین بامتی طوسی یکی از مدیران توانمند استان مازندران باری دیگر در عرصه ملی حضور پیدا کرد و اینبار برای کاری خیری بزرگ قدم برداشت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، طی حکمی از طرف امیر بادافره مدیر مجموعه و تیم فوتبال حاميان کودکان سرطانی ایران صدرا بامتی با توجه به سوابق ارزنده و درخشان مدیریتی در ورزش کشور به سمت سرپرست مجموعه و تیم فوتبال حاميان کودکان سرطانی ایران منصوب شدند .

بامتی که سابقه درخشانی در عرصه مدیریت ورزشی دارد و در آخرین افتخار ملی موفق شد با مدیریتش تیم ملی پیشکسوتان ایران را قهرمان جهان کند، حالا برای نجات بیماران سرطانی پا به این عرصه گذاشت.

تیم ملی فوتبال حامیان کودکان سرطانی ایران قرار است اواخر مهر ماه راهی ترکیه شود برای کودکان سرطانی در این کشور به میدان برود.

بامتی که در استقلال تهران حضور داشت و چند سال در تیم نساجی مازندران و در دوران مدیرعاملی علی امیری مشاور تاثیرگذار این باشگاه بود و نقش مهمی هم در لیگ برتری شدن این تیم داشت در خصوص حضورش در تیم ملی کودکان سرطانی ایران درجمع خبرنگاران گفت:خدا را هزاران مرتبه شکر می‌کنم که برای بیماران سرطانی خدمتگذار شده‌ام.

بامتی افزود: دوست دارم بجای سرپرست مجموعه و فوتبال تیم حامی کودکان سرطانی ایران، اسم خدمتگذار بنویسید چون این کار را یک سعادتی از سمت خداوند برای خودم میدانم.

همچنین ابراهیم تقی پور بعنوان سرمربی بازیکن، حسین یزدانی، میثم بائو، سهراب انتظاری، علی هوشیار، میشل اسمایلپور بعنوان بازیکنان مازندرانی بامتی را در این دیدار خیرخواهانه همراهی خواهند کرد.

لازم به ذکر میباشد تیم فوتبال حاميان کودکان سرطانی ایران در مهر ماه یا اوایل آبانماه ۱۴۰۰ در یک بازی خیرخواهانه فوتبال در عرصه بین‌المللی در کشور ترکیه به مصاف تیم ملی پیشکسوتان فوتبال این کشور خواهد رفت.پیش از این تیم فوتبال حاميان کودکان سرطانی ایران ۱۷ بازی خیرخواهانه فوتبال در سطح کشور برگزار کرده است.