برد پرگل رسانه ورزش در فریدونکنار / پیشکسوتان فریدونکنار ۲ رسانه ورزش ۴

عصر امروز در دیداری دوستانه پیشکسوتان فریدونکنار به مناسبت هفته دفاع مقدس از تیم رسانه ورزش مازندران میزبانی کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر امروز در دیداری دوستانه پیشکسوتان فریدونکنار به مناسبت هفته دفاع مقدس از تیم رسانه ورزش مازندران میزبانی کردند.

این دیدار پرگل و جذاب در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به سود فعالین رسانه ای استان مازندران به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با دو گل سید احمد حسینی و مهدی رضی در جریان بود که با پنالتی ای که به سود میزبان گرفته شد این تیم موفق شد توسط احمد صباغی یکی از گل ها را جبران کنند تا نیمه نخست دو یک به پایان برسد.

در نیمه دوم دو تیم بازی زیبایی رو از خود به نمایش گذاشتند و موقعیت های خوبی را خلق کردند. اما فریدونکناری ها موفق شدند با تغییراتی که ایجاد کردند توسط محمد مولایی گل تساوی را به ثمر برسانند.اما این پایان کار نبود و رسانه‌ای ها روی ضربه فنی زیبای مهدی رضی موفق شدند به گل سوم خود برسند.

رسانه ای ها که بازی حساب شده ای را از خود به نمایش گذاشته بودند موفق شدند در ادامه حملات خود توسط رضا ذین‌ العابدینی‌ به گل چهارم خود برسند.

رسانه ای ها در ادامه موقعیت های برای افزایش گل‌های خود داشتند اما این بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به پایان رسید.

قضاوت این دیدار بر عهده سعید بلباسی‌ داور و فوتسالیست سابق تیم ملی بود. گفتنیست در ابتدای این دیدار از طرف هیات فوتبال فریدونکنار از : قاسم محمد نژاد پیشکسوت فوتبال جانباز دفاع مقدس، رضاقلی پناهی پیشکسوت فوتبال شهرستان و از رزمندگان دفاع مقدس، محمدزمان اسماعیلی پیشکسوت فوتبال و از رزمندگان دفاع مقدس، علی اصغر فانی از پیشکسوتان فوتبال و از رزمندگان دفاع مقدس تجلیل شد.

سرهنگ محمد برمر فرماندهی سپاه شهرستان فریدونکنار، کاویان پور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار، مهدیدخت مسول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان فریدونکنار مهمانان ویژه این دیدار بودند.