یک مازندرانی دبیر سازمان لیگ فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شد

در حکمی از سوی فرهاد نژادفصیحی دبیرکل فدراسیون، عارف حمزه پور به عنوان سرپرست دبیری سازمان لیگ منصوب شد.

به گزارش مازند اسپرت؛  مازندران سرشار از استعداد است و جایی نیست که مازندرانی‌ها در آن حضور مثبت نداشته باشند. چه در بین ورزشکاران و در باشگاه‌های مختلف ورزشی چه در عرصه مدیریتی استان مازندران زبان‌زد خاص و عام است و پایتخت‌نشینان هم به این توانایی مازندرانی‌ها به خوبی پی بردند.

هستند مدیران زیادی که در وزارت‌خانه‌ها و فدراسیون‌های مختلف از وزنه‌های مهم آن ارگان هستند و در بحث مدیریتی جزو بهترین‌ها هستند.

اما در جدیدترین ابلاغ مدیریتی برای مازندرانی‌ها، فدراسیون ورزش‌های بومی و محلی هم به ظرفیت بزرگ مدیران مازندرانی پی برد و حکم جدیدی برای یکی از ورزشی‌ترین مدیران استان صادر کرد.

روز گذشته؛ در حکمی از سوی فرهاد نژادفصیحی دبیرکل فدراسیون ورزش‌های بومی و محلی، عارف حمزه پور به عنوان سرپرست دبیری سازمان‌لیگ منصوب شد.

عارف حمزه پور که سابقه درخشانی در رشته‌های مختلف ورزشی و مخصوصا در رشته فوتوالی داشته و از مدیران ورزشی بنام استان مازندران به حساب می‌آید به عضویت فدراسیونی در آمده است که از روستاها بیشترین و بهترین قهرمانان به ورزش کشور معرفی شده اند. جای حساسی که نیاز به توجه دوچندان دارد.

در متن حکم این مدیر با تجربه مازندرانی آمده است:

جناب آقای عارف حمزه پور
با سلام
احتراماً؛ نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی و به پیشنهاد سرپرست محترم سازمان لیگ فدراسیون به موجب این حکم بعنوان « سرپرست دبیری سازمان لیگ ورزش روستایی و بازیهای بومی، محلی کشور» منصوب می گردید. امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال و بهره گیری از پشتوانه تجربی و سوابق مفید در پیگیری امور محوله ، موفق و مؤید باشید.

به گزارش فارس؛ حمزه پور دکتری مدیریت دولتی با گرایش رفتار سازمانی از دانشگاه تهران می باشد و مدیریت تیم ملی فوتوالی، دبیری انجمن فوتوالی، عضو هیئت رئیسه انجمن های ورزشی و … را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹