برترین هیات ورزشی در شش ماه اول سال ۱۴۰۰ را شما انتخاب می کنید

طبق روال هر ساله، پایگاه خبری مازنداسپرت در پایان شش ماه اول سال، نظرسنجی هایی را برای ارزیابی ورزش در شهرستان ها برگزار می کند تا بهترین های ورزش استان مازندران را از طریق شما کاربران عزیز انتخاب کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،طبق روال هر ساله، پایگاه خبری مازنداسپرت در پایان شش ماه اول سال، نظرسنجی هایی را برای ارزیابی ورزش در شهرستان ها برگزار می کند تا بهترین های ورزش استان مازندران را از طریق شما کاربران عزیز انتخاب کند.

در اولین نظرسنجی ” هیات برتر ورزشی” در  استان را انتخاب کنید. بر خلاف هر سال که این نظرسنجی در سایت و یا کانال تلگرامی مازنداسپرت برگزار می شد، به اصرار کاربران سایت مازندسپرت، نظرسنجی امسال بدلیل فیلترینگ تلگرام و دسترسی آسان کاربران به فضای اینستاگرام، نظرسنجی امسال در اینستاگرام مازنداسپرت انجام خواهد شد و تعداد رای ها همان تعداد لایک های هر شخص است.

هیات ورزشی برتر ورزش استان مازندران در شش ماه اول سال ۱۴۰۰ را شما انتخاب می کنید :

( با کلیک روی تصاویر به اینستاگرام مازنداسپرت منتقل خواهید شد و می توانید با لایک کردن پوستر هر هیات، به کاندید مورد نظر خود رای دهید. )

راهنمای نظرسنجی برترین هیات های ورزشی :

** هر لایک برابر یک رای می باشد و هر پوستری که بیشترین لایک را داشته باشد به مرحله نهایی راه پیدا می کند.

** این نظرسنجی به دلیل تعداد بالای هیات های ورزشی در ۵ مرحله و در هر مرحله با حضور ۹ هیات ورزشی برگزار می گردد. و در نهایت در مرحله نهایی با حضور ۵ هیات ورزشی برگزار می گردد.

** پیج به دلیل جلوگیری از خرید لایک ( خرید آرا ) تا زمان برگزاری نظرسنجی قفل می باشد و می بایست شرکت کننده ابتدا پیج را فالو کنند و بعد در نظر سنجی شرکت کرده و پوستر مورد نظر را لایک کنند.

 

زمان آغاز نظرسنجی مرحله اول : یکشنبه ۲۸ شهریور الی سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

کلیک کنید ( ورود به صفحه رای گیری )