یزدانی: به موقع سر وزن رسیدم/توقعات هست اما روی کار خودم تمرکز دارم

آزادکار کشورمان در وزن ۶۵ کیلوگرم گفت: من به موقع سر وزن رسیدم و با اعتماد کادر فنی در چرخه انتخابی شرکت کردم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،امیرمحمد یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برگزاری مسابقه انتخابی با محمودجانلو برای حضور در مسابقات جهانی نروژ، عنوان کرد: مسابقه‌ای که برگزار شد بدون نقص بود. من هم خوب سر وزن رسیدم و کشتی که می‌خواستم ارائه کردم. از حریف شناخت داشتم اما او سبک کشتی خود را تغییر داده و می‌خواست دست راست مرا از کار بیندازد اما با زیرگیری توانستم مقابل او پیروز شوم.

آزادکار کشورمان در وزن ۶۵ کیلوگرم در پاسخ به این سوال که وی بعد از نامه استان مازندران و با توجه به نتایجی که از قبل داشت به چرخه انتخابی بازگشت، خاطرنشان کرد: لطف کادرفنی بود که مرا به چرخه انتخابی راه دادند، از اعتمادی که به من کردند تشکر می‌کنم. بعد از المپیک شرایط وزنی من تغییر کرد و بالا رفت اما دوباره با پیگیری تمرینات وزنم را کم کردم. با نامه‌ای که از استان مازندران به فدراسیون نوشته شد این فرصت را به من دادند تا در چرخه انتخابی شرکت کنم.

یزدانی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص حریفانش در مسابقات جهانی و اینکه این حریفان در المپیک هم شرکت کرده‌اند، گفت: این احتمال وجود دارد از امروز (دوشنبه) با شروع دوباره تمرینات کشتی آنالیز هم انجام شود. امیدوارم با آنالیز خوب به آن آمادگی که می‌خواهم برسم. باجرانگ، اتوگورو و … حریفان من بر اساس رنکینگ جهانی هستند اما مشخص نیست بعد از المپیک آنها در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند یا خیر. من همه حریفان را می‌شناسم و آنها را آنالیز خواهیم کرد.

دارنده مدال نقره جوانان جهان و امیدهای آسیا در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه در وزن ۶۵ کیلوگرم مرتضی قیاسی در المپیک عملکرد خوبی نداشت حالا تمام نگاه‌ها روی شما در مسابقات جهانی در این وزن است، تصریح کرد: من فقط روی کار خودم تمرکز دارم چرا که فکر می‌کنم این گونه بهتر نتیجه می‌گیرم، البته یکسری توقعات هست، مردم در این شرایط خاص تنها دلخوشی‌شان موفقیت ورزشکاران است اما نباید اجازه دهیم این فشارها ما را تحت تاثیر قرار دهد، بلکه باید با فکر و ذهن باز روی کارمان تمرکز کنیم.

یزدانی درباره حضورش در لیگ کشتی آزاد، یادآور شد: پیشنهاداتی داشتم اما عجله نکردم و هنوز قرارداد نبستم. در این خصوص باید با پدرم مشورت کنم.