دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران خبر داد: حضور ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی نوجوانان

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران از حضور چهار وزنه‌بردار مازندرانی در اردوی تیم ملی نوجوانان خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ محمدصادق محمدی  با اشاره به حضور ۲۰ وزنه‌بردار نوجوان در این اردو، گفت: از بین وزنه‌برداران دعوت شده این اردو چهار وزنه‌بردار مازندرانی هستند. وی با بیان اینکه این اردو از هشتم تا ۲۹ […]

vazz1دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران از حضور چهار وزنه‌بردار مازندرانی در اردوی تیم ملی نوجوانان خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ محمدصادق محمدی  با اشاره به حضور ۲۰ وزنه‌بردار نوجوان در این اردو، گفت: از بین وزنه‌برداران دعوت شده این اردو چهار وزنه‌بردار مازندرانی هستند.

وی با بیان اینکه این اردو از هشتم تا ۲۹ آبان‌ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این اردو امیرضا محمدزاده، امیررضا عسگری دون، محمد شهاب انداز و محمد موئدی به عنوان چهار وزنه‌بردار مازندرانی در این اردو هستند.

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران با اشاره به اینکه این وزنه‌برداران برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی آماده می‌شوند، افزود: وزنه‌برداران مازندرانی برای حضور در این مسابقات از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

محمدی در پایان با بیان اینکه هیئت وزنه‌برداری مازندران یکی از هیئت‌های برتر فدراسیون محسوب می‌شود، گفت: هیئت وزنه‌برداری مازندران براساس تقویم ورزشی برای توسعه وزنه‌برداری کشور رو به جلو حرکت می‌کند.