رقابت های بدمینتون نونهالان پسر کشور-ارومیه/مازندران نایب قهرمان شد

شکست مقابل اصفهان و نایب قهرمانی نمی تواند حواس ها را پرت کند چرا که مازندران نشان داد قدرت آینده بدمینتون کشور خواهد بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شکست مقابل اصفهان و نایب قهرمانی نمی تواند حواس ها را پرت کند چرا که مازندران نشان داد قدرت آینده بدمینتون کشور خواهد بود.

اسامی تیم بدمینتون نونهالان مازندران که نایب قهرمانی را برای مازندران به ارمغان آوردند.

۱.محمد مهدی رضائی بابل
۲‌.رامتین حکمتی نیا بابل
۳‌.طاها فندرسکی بهشهر
۴‌.مهیار خنک جام ساری
۵.محمد میکانیکی بابل
۶.محمد یاسین طالبیان بابل
۷.ماهان قریب بلوک بهشهر

مربی: علی اصغر صابریان (بابل)
سرپرست: وحید بخت آزما (بهشهر)

مازندران قدرت نوظهور بدمینتون ایران

شاید اگر تا چندی پیش به مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور بدمینتون ایران نگاه میکردید نام و نشانی از مازندران درمیان نبود نه دربین مدال آوران حتی جز استان های مدعی هم محسوب نمیشد و اگر تعصب را کنار بگذاریم حتی سبب خوشحالی حریفان به دلیل همگروهی با ما بود. اما چند سالی میشود که این رویه تغییر کرده است از زمانی که سکانداری هیات بدمینتون مازندران به جوانی با برنامه و پرتلاش رسید. با ریاست امیرفخریان بدمینتون مازندران متحول شد. شاید زمانی گرفتن میزبانی های کشوری خیلی دور از ذهن بود اما با حضور ایشان مازندران میزبان مسابقات زیادی در سطح کشور شد و سبب رونق این رشته در مازندران گردید. همزمان با این تغییرات در هیات های شهرستان ها هم جوانان نخبه و علاقه مند به این رشته روی کار آمدند که توامان حمایت و دلگرمی پیشکسوتان گذشته را داشتند و این عوامل همچون کاتالیزوری پیشرفت و ترقی سریع این رشته جذاب را در پی داشت. پله های افتخار توسط مازندرانی ها در این چند سال یک به یک و با برنامه فتح شد. سال گذشته در مسابقات استعدادهای برتر زمانی که تیم دو نفره مهدی نیا و قریب در مهد بدمینتون ایران زنجان توانستند تیم میزبان مدعی و پرسابقه را شکست دهند و مقام اول کشور را کسب کنند همگان گمان کردند ستاره ای روشن شد و به زودی خاموش میشود. اما مازندرانی ها به این مقدار دلخوش نبودند و امسال در مسابقات قهرمانی نونهالان دختران کشور در مشهد مقدس آرتینا آقاپور نخستین مدال طلای تاریخ بانوان مازندران را در این رشته کسب نمود و نشان داد آسمان بدمینتون مازندران قرار است ستاره باران شود. اما شاهکار اصلی اینجا بود. در ارومیه. مسابقات قهرمانی نونهالان کشور. نونهالان آتیه دار دیار علویان کاری کردند کارستان. حضور تیم مازندران دربین چهار تیم برتر کشور موجب شگفتی همگان شد و بعد از یک بازی جذاب مقابل مرکزی توانستند به فینال صعود کنند و در فینال هم در یک بازی نزدیک و پایاپای به اصفهان قدرتمند باختند و نائب قهرمان نونهالان کشور شدند، تا همه به احترام این تیم کلاه از سر بردارند و ایستاده تشویق کنند مازنی های دوست داشتنی را.
امیدواریم دستاوردهای چند ساله گذشته موجب توجه بیشتر مسولین استان گردد تا انگیزه بازیکنان و مربیان در این رشته بیش از پیش شود.