آغاز مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال کشور / یک پیروزی و یک تساوی سهم مازندران در روز اول + سایر دیدارها

هفته نخست رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز پیگیری شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته نخست رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز ۲ نماینده از استان مازندران در قائمشهر و ساری به مصاف حریفانشان رفتند . […]

7هفته نخست رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز پیگیری شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته نخست رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز ۲ نماینده از استان مازندران در قائمشهر و ساری به مصاف حریفانشان رفتند .

در قائمشهر تیم خوب مهیا محراب سوادکوه با هدایت ” عارف محمد خانی ” در استادیوم شهید وطنی این شهر به مصاف تیم فوتبال غدیر همای قم رفت که در پایان شاگردان محمد خانی در تیم مهیا محراب موفق شدند با یک گل حریف خود را با شکست بدرقه کنند تا اولین دیدار را با برد آغاز کنند .

در این دیدار تماشایی تک گل تیم محیا مهراب توسط سامان اسماعیلی به ثمر رسید .

 

25252

در دیگر دیدار این هفته ؛ تیم گمنام مقاومت نوین ساری با هدایت ( تقی پور و احمدی ) مربیان جوان و کم نام و نشان خودشان در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای ساری به مصاف تیم فوتبال فجر میثاق کرج رفت .

در این دیدار تلاش دو تیم ثمری نداشت و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تیم مقاومت نوین ساری در اولین حضور در لیگ دسته سوم فوتبال کشور یک امتیاز کسب کند .

به گزارش مازند اسپرت ؛ در ادامه این رقابت ها فردا  در شهرهای سورک و قائمشهر برگزار خواهد شد و در این دیدارها نمایندگان میاندرود و ساری و همچنین نمایندگان بابل و قائمشهر دو داربی مازندرانی این هفته را برگزار خواهند کرد .

 

10101

 

سه شنبه ۵ آبان ۹۴ -ساعت ۱۴:۳۰

استقلال قائمشهر-دریای بابل-ورزشگاه شهدا بالا لموک قائمشهر

استقلال میانرودعمران شهرداری ساری -ورزشگاه شهدا شهر سورک ساری