رئیس اداره ورزش و جوانان آمل خبر داد : ۴۶ هیئت ورزشی در آمل فعالیت دارند

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: ۴۶ هیئت ورزشی در این شهرستان امر جذب، ساماندهی و آموزش ورزشکاران را برعهده دارند.   به گزارش مازنداسپرت، محمود نائیج صبح امروز در نشست ساماندهی امور جوانان در این شهرستان اظهار کرد: رسیدگی به امور جوانان باید با تلاش و کوشش همه ارگان‌ها و نهادها انجام شود، […]

amelرئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: ۴۶ هیئت ورزشی در این شهرستان امر جذب، ساماندهی و آموزش ورزشکاران را برعهده دارند.

 

به گزارش مازنداسپرت، محمود نائیج صبح امروز در نشست ساماندهی امور جوانان در این شهرستان اظهار کرد: رسیدگی به امور جوانان باید با تلاش و کوشش همه ارگان‌ها و نهادها انجام شود، زیرا کار در این حوزه گسترده و سخت است.

وی افزود: طی سال ۱۳۹۰ در دولت گذشته سازمان ملی جوانان که وظیفه رشد نسل جوان، بارور کردن استعدادها و رسیدگی به امور جوانان را برعهده داشت، با سازمان تربیت‌بدنی ادغام شده و وزارت ورزش و جوانان را شکل داد.

نائیج با اشاره به اینکه براساس مصوبه مجلس ۲۱ وزارت‌خانه در ارتباط با امور جوانان فعالیت داشتند این مهم تنها به وزارت ورزش و جوانان سپرده نشد، گفت: در هیئت دولت نیز جلساتی هر فصل با ریاست رئیس جمهور در راستای امور جوانان برگزار و این مهم در استان‌ها به استانداران و شهرستان‌ها با مسئولیت فرمانداران پیگیری می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اعلام اینکه نشست‌های رسیدگی به امور جوانان در این شهرستان با محوریت معرفی جوانان برتر و رسیدگی به مشکلات این قشر دنبال شد، تاکید کرد: یکی از وظایف رسیدگی به امور جوانان معرفی جوانان برتر است.

این مسئول با اشاره به اینکه سه کمیته اصلی اجتماعی و اشتغال، دبیرخانه و فرهنگی در مبحث ساماندهی امور جوانان دخیل است، اظهار کرد: می‌توان با همکاری نهادهای مختلف دست به رسیدگی مباحث مختلفی در امور جوانان و ساماندهی آن زد.

نائیج افزود: رسیدگی به امور جوانان امری همگانی بوده که مهم‌ترین مشکل جوانان در جامعه امروز اشتغال و ازدواج است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به اینکه این نهاد در راستای ایجاد زیرساخت‌ها برای هدایت جوانان به امر ورزش تلاش زیادی دارد، گفت: هم‌اکنون ۴۶ هیئت ورزشی فعال با جذب جوانان در ۴۶ رشته ورزشی توپی، رزمی و گروهی در حال فعالیت هستند.