منعطف‌ترین کودک ایرانی در انتظار انعطاف مسئولان !

پدر آرات حسینی با تاکید بر اینکه آرات سرمایه کشور بوده که باید برای آینده وی برنامه‌ریزی مدونی داشت، گفت: کودکی که این همه مورد توجه کشورهای بزرگ دنیا قرار گرفته آیا ارزش سرمایه‌گذاری برای کشور خود را ندارد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ آرات حسینی کودک دوساله بابلی که از سن شش ماهگی […]

25566666پدر آرات حسینی با تاکید بر اینکه آرات سرمایه کشور بوده که باید برای آینده وی برنامه‌ریزی مدونی داشت، گفت: کودکی که این همه مورد توجه کشورهای بزرگ دنیا قرار گرفته آیا ارزش سرمایه‌گذاری برای کشور خود را ندارد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ آرات حسینی کودک دوساله بابلی که از سن شش ماهگی بر اثر تمرینات مستمر به انعطاف بدنی ویژه‌ای دست یافته قادر است بسیاری از فنون ژیمناستیک را انجام دهد.

چندی پیش خبر حرکات خارق‌العاده این کودک مازندرانی بازتابی بین‎المللی داشت و در بسیاری از خبرگزاری‌ها و شبکه‌های مهم دنیا انتشار یافت.

این کودک دوساله بابلی با اندک امکانات خانواده قادر است به کمک دستان خود از دیوار راست بالا برود و همچنین بسیاری از فنون ژیمناستیک را بدون داشتن مربی تنها با آموزش پدر در خانه انجام دهد.

پدر آرات حسینی در گفت‌وگو با فارس، گفت: از امکانات مالی مناسب برخوردار نیستم تا بتوانم مربی خصوصی برای فرزندم بگیرم و با وجود تقاضاهایی که از کشورهای دیگر داشتم، اما پول اعزام را هم ندارم.

محمد حسینی افزود: تنها به کمک من که خود نیز در این رشته مهارت چندانی ندارم توانستم به کودک خود از سن شش ماهگی مهارت‌هایی را بیاموزم و با برقراری ارتباط از طریق اینستاگرام با کشورهای مختلف کارهای آرات را بفرستم که کشور ژاپن از کارهای آرات که برای آنها ارسال کردم هشت بار پخش مستقیم از تلویزیون داشتند.

وی یادآور شد: کشورهای آمریکا و کانادا از دیگر کشورهایی هستند که مطالبی از آرات را در مجلات خود به چاپ رساندند که در حال حاضر بیش از یک‌هزار نفر طرفدار در سطح جهان دارد.

حسینی با اشاره به اینکه تنها یک‌بار از شبکه خبر برای تهیه گزارش به ما مراجعه کردند، ادامه داد: چند روز قبل مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و رئیس اداره ورزش و جوانان بابل نیز مهمان ما بودند که مشکلات بیان شد و درخواست‌هایی را نیز عنوان کردیم که از جمله اختصاص یک مربی خصوصی برای آموزش این کودک بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت حتی یک ریال برای هزینه آموزش آرات از کسی دریافت نکردم اما برای آموزش تخصصی نیازمند اسپانسر و حمایت مسئولان هستم.

حسینی با تاکید بر اینکه آرات سرمایه کشور بوده که باید برای آینده وی برنامه‌ریزی مدونی داشت، بیان کرد: کودکی که این همه مورد توجه کشورهای بزرگ دنیا قرار گرفته آیا ارزش سرمایه‌گذاری برای کشور خود را ندارد که تاکنون حمایتی از سوی مسئولان ندیده است.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت موجود در کشور برای افتخارات کشور استفاده کرد، گفت: عدم حمایت این استعدادها سبب ناامیدی و عدم شکوفایی ورزشکاران می‌شود.