اشتایگر: بازل را شکست می دهیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شواین اشتایگر که پس از چندین هفته با حضور در دیدار هوفنهایم بار دیگر به ترکیب بایرن بازگشت در مورد دیدار فردا شب بایرن می گوید:” ما باید اعتماد به نفس کامل خود و قدرت بایرن در آلیانس آرنا را نشان دهیم. با حمایت همه جانبه هواداران بازل را شکست […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شواین اشتایگر که پس از چندین هفته با حضور در دیدار هوفنهایم بار دیگر به ترکیب بایرن بازگشت در مورد دیدار فردا شب بایرن می گوید:” ما باید اعتماد به نفس کامل خود و قدرت بایرن در آلیانس آرنا را نشان دهیم. با حمایت همه جانبه هواداران بازل را شکست خواهیم داد و به مرحله بعد صعود می کنیم.”

 گفتنی است، همه بر نقش شواینی در خط مرکزی زمین اذعان دارند. او در واقع یک خط دهنده به تیم است و به خوبی تاکتیک های اتخاذی از سوی نیمکت را به تیم منتقل می کند و ریتم دهنده به نبض حرکتی بایرن است.

هاینکس از غیبت چند هفته ای باستین نهایت استفاده را خواهد داشت و او می گوید:” باستین انگیزه و حرارت بسیاری برای بازی دارد و این حتی در خارج از زمین نیز می تواند به تیم منتقل شود. او برای تیم من مانند ژاوی و اینیستا است و حضورش کامل می تواند به ما کمک کند.”

شواینی در مورد حضور خود در بازی فردا شب گفت:” مهم نیست که من از ابتدا بازی کنم یا خیر بازی های بسیاری، بایرن بدون حضور من انجام داد و در بسیاری از این دیدارها عملکرد بسیار خوبی داشت.”/ورزش۳