لزوم گسترش همکاری در راستای توسعه ورزش تیراندازی شهرستان محمود آباد

در نشستی با حضور علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی کشور راهکارهای توسعه این ورزش در شهرستان محمود آباد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این نشست به منظور توسعه و مرتفع کردن مشکلات هیات تیراندازی شهرستان محمود آباد در دفتر  فدراسیون تیراندازی  برگزار شد.

در این نشست  حاضرین در خصوص فراهم ساختن امکانات همکاری و راهکارهای گسترش ورزش تیراندازی در این حوزه در شهرستان  به بحث و گفتگو پرداختند.
از موارد مهم مورد بحث در این نشست احداث و تجهیز سالن تیراندازی شهرستان محمود آباد، ارتقای سطح فنی ورزشکاران ، برگزاری‌ مسابقات آزاد  کشوری، تدوین برنامه‌های استعدادیابی ، برپایی اردوهای مشترک برای ورزشکاران در رده‌های مختلف سنی و اجرای دوره‌های آموزشی ویژه مربیان و داوران و … از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد در صورت تامین زمین یا سالن در این شهرستان امکانات از سوی فدراسیون اهدا شود.
در پایان این نشست مقرر شد در آینده ای نزدیک جلسه ای با حضور مسئولان هیات تیراندازی شهرستان محمود آباد و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین هزینه تهیه سلاح ورزشی برگزار شود.
گفتنی است در این نشست علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی، علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی، رضا حسنی خو عضو هیات رییسه، اکبر محمودی مشاور عالی ، رضا ملک محمدی دبیر و سید صیاد موسوی رییس هیات تیراندازی محمود آباد حضور داشتند.