حاشیه نگاری مازند اسپرت از دیدار صنعت جوان و الوند همدان / سه امتیاز شیرین با طعم آرامش !

به گزارش مازند اسپرت ؛از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور و هفته سوم آن تیم صنعت ساری در استادیوم شهدای این شهر و در حضور تماشاگران خودی پذیرای تیم الوند همدان بود . *** تیم صنعت برخلاف بازی اول که ابراهیم تقی پور روی نیمکت این تیم بود , اینبار بهزاد داداش زاده بازیکن […]

sanatبه گزارش مازند اسپرت ؛از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور و هفته سوم آن تیم صنعت ساری در استادیوم شهدای این شهر و در حضور تماشاگران خودی پذیرای تیم الوند همدان بود .

*** تیم صنعت برخلاف بازی اول که ابراهیم تقی پور روی نیمکت این تیم بود , اینبار بهزاد داداش زاده بازیکن نام آشنای دهه هفتاد بعنوان سرمربی کار هدایت این تیم را بر عهده داشت .

*** دقیقه ۴ بازی روی حمله‌ای که بازیکنان صنعت روی دروازه الوند تدارک دیدند عباس قادیان پشت محوطه جریمه با خطای مدافع این تیم سرنگون شد تا داور اعلام ضربه کاشته به سود صنعت کند و مهدی فولادی کاپیتان این تیم این ضربه را با ختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون زد .

***دقیقه ۱۳ بازی مهدی فولادی پابه توپ وارد محوطه جریمه الوند شد که با خطای دروازبان این تیم مواجه شد تا داور این دیدار به نشانه پنالتی در سوت خود دمید و امیر فرهنگ دوست بازیکن شایسته صنعت پشت این ضربه ایستاد و تبدیل به گل اول میزبان کرد .

*** دقیقه ۴۳ضربه بسیار خطرناک مهاجم الوند که از پشت محوطه جریمه صنعت زده بود را محمد سیاحی دروازبان خوب و آماده این تیم با یک شیرجه عالی دفع کرد .

*** دقیقه ۴۶ بازی روی یک ضد حمله عباس قادیان با دروازبان الوند تک به تک شد و دروازبان حریف با دست به توپ مانع حرکت عباس قادیان شد و در حالیکه داور میتوانست با ادامه بازی مهاجم صنعت را در موقعیت صد در صد قرار دهد در سوت خود دمید و با نشان دادن کارت قرمز دروازبان الوند را از زمین بازی اخراج کرد و این تصمیم داور با اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی الوند همراه شد تا جایی که اقدام به بیرون کشیدن تیم از بازی کردند که به نظر میرسید بیشتر بدنبال بر هم زدن جو بازی و تحت فشار قرار دادن داور این دیدار بودند

*** بازی در این نیمه به دلیل اعتراض تیم مهمان وقت تلف شده زیادی داشت و در دقیقه ۵۵ بازی که به نظر میرسید داور این دیدار کنترل بازی را از دست داد در حالت مشکوک و به نفع الوند همدان اعلام ضربه پنالتی کرد و میلاد بحرانی این ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند .

*** دقیقه ۵۲ باز هم محمد سیاحی دروازبان شایسته صنعت با حرکتی زیبا شوت محکم بازیکن الوند را مهار کرد .

*** دقیقه ۵۵ باز هم مهدی فولادی که یکی از بهترین بازیکنان این دیدار بود پا به توپ وارد محوطه جریمه الوند شد و این بار مدافع این تیم مرتکب خطای پنالتی شد تا باز هم امیر فرهنگ دوست گل دوم خود و تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

*** تیم الوند همدان که نیمه دوم را ده نفره بازی کرد فقط روی ضدحملات برنامه داشت که با هوشیاری مدافعین صنعت و بویژه محسن صائمی بی نتیجه بود .

*** در ادامه بازی بهزاد داداش زاده هر سه تعویض خودش را انجام داد تا بتواند علاوه بر کنترل بازی نتیجه آن را هم حفظ کند

*** دقیقه ۸۹ شوت زیبای مهدی دستاران از فاصله دور به تیرک دروازه الوند برخورد کرد

*** دقیقه ۹۱ سهیل اصغرزاده در حالیکه در حالت تک به تک و عالی برای رسیدن به گل سوم قرار داشت با بی دقتی محض توپ را به دست دروازبان کوبید تا آه از نهاد تماشاگران و نیمکت این تیم بلند شود

*** در نهایت این دیدار سخت به سود صنعت جوان ساری تمام شد تا این تیم اولین سه امتیاز این فصل از مسابقات را کسب کند و چشم به روزهای آینده داشته باشد