پیروزی صنعت و شکست جویبار در هفته سوم لیگ دسته دوم / در روز پنالتی ها صنعت اولین سه امتیاز خود را دشت کرد + جدول

هفته سوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز با یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان مازندران پیگیری شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته سوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز دو […]

7هفته سوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز با یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان مازندران پیگیری شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته سوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز دو نماینده استان مازندران در ساری و قزوین به مصاف حریفان خود رفتند و به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند .

 

در ساری و در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای این شهر تیم فوتبال صنعت جوان ساری در حضور اندک هواداران خود میزبان تیم الوند همدان بود که در پایان موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ این تیم را شکست دهد .

در این دیدار که هر سه گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید , هر دو گل صنعت ساری توسط امیر فرهنگ دوست به ثمر رسید .

زیرکی مهدی فولادی کاپیتان جوان صنعت در این دیدار سبب شد تا داور این دیدار دو بار برای تیم فوتبال صنعت ساری پنالتی بگیرد تا امیر فرهنگ دوست دیگر مهره تاثیر گذار این دیدار موفق شود دوبار دروازه سنگربان همدانی ها را باز کند .

در این دیدار الوندی ها با اخراج دروازبانشان ده نفره این دیدار را پیگیری میکردند که در صحنه اخراج این بازیکن ، تمامی اعضای کادر فنی و حتی بازیکنان الوند اعتراض شدیدی به داوری این دیدار نشان دادند تا در نهایت این فشار ها باعث شد تا داور در ادامه دیدار در صحنه ای مشکوک به پنالتی , یک ضربه پنالتی به سود این تیم بگیرد تا میلاد بحرانی پور گل الوندی ها را در این دیدار به ثمر برساند .

اما این پایان کار نبود و الوندی ها با اینکه ده نفره بودند ، در چندین صحنه خطرناک ظاهر شدند اما درخشش محمد سیاحی درون دروازه صنعت و فوق واکنش های این سنگربان مانع از ورود توپ به دروزاه شد .

صنعتی ها در اواخر نیمه دوم میتوانستند تعداد گل های خود را افزایش دهند اما با بی دقتی هر چه تمام تر و عدم طراحی حملات سبب شد تا نتوانند در این دیدار گل های بیشتری را به ثمر برسانند.

از حواشی جالب این دیدار :

** حضور اصغر یمینی مدیر عامل فصل گذشته صنعت ساری در جایگاه ویژه , با استقبال گرم حاضرین در جایگاه همراه بود .

** اعتراض شدید سرپرست صنعت جوان ساری به نحوه داوری در این دیدار باعث ایجاد درگیری لفظی بین ایشان و مهرداد خسروی داور مازندرانی ( داور چهارم ) شد تا این داور جوان بعد از دادن چندین بار تذکر مجبور به اخراج سرپرست صنعت جوان شد .

** در پایان این دیدار اندک هواداران صنعت ساری به مانند هفته ابتدایی , نارضایتی خود را از حضور بازیکنان و عوامل غیر بومی در این تیم نشان دادند و با شعارهایی بازیکنان را بدرقه کردند .

صنعت ساری در پایان این هفته و با سه امتیازی که در این دیدار کسب کردند با سه امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ همچنین دیگر نماینده استان مازندران تیم فوتبال شهدای جویبار عصر امروز در قزوین میمهمان تیم قدرتمند کاسپین این شهر بود که در پایان این دیدار شاگردان میثم منیعی با بدشانسی برابر میزبان قدرتمند خود با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند .

در این دیدار جویباری ها که از دقیقه ۸۰ به دلیل اخراج باقر مطیعی ده نفره بازی را دنبال میکردند عملکرد تقریبا خوبی را از خود به نمایش گذاشتند اما در دقایق پایانی و در وقت های اضافه نیمه دوم این دیدار جواد باهوش موفق شد گل برتری تیم کاسپین را به ثمر برساند تا جویباری از این دیدار دست خالی برگردند .

 

 در پایات این هفته جویباری ها با سه امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند .

 

لیگ دسته دوم فوتبال – گروه C
تیم ها بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
۱ کاسپین قزوین ۳ ۲ ۰ ۱ ۳ ۱ ۲ ۶
۲ نفت امیدیه ۳ ۱ ۲ ۰ ۵ ۴ ۱ ۵
۳ هف سمنان ۳ ۱ ۲ ۰ ۴ ۳ ۱ ۵
۴ نفت نوین آبادان ۳ ۱ ۲ ۰ ۲ ۱ ۱ ۵
۵ نفت و گاز گچساران ۳ ۱ ۲ ۰ ۲ ۱ ۱ ۵
۶ استقلال آبی ب ۳ ۱ ۱ ۱ ۵ ۵ ۰ ۴
۷ نسل ابومسلم مشهد ۳ ۱ ۰ ۲ ۴ ۵ ۳
۸ شهدای جویبار ۳ ۱ ۰ ۲ ۳ ۴ ۳
۹ کارا شیراز ۳ ۰ ۲ ۱ ۲ ۳ ۲
۱۰ مقاومت تهران ۳ ۰ ۱ ۲ ۲ ۵ ۱

 

 

لیگ دسته دوم فوتبال – گروه D
تیم ها بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
۱ سپیدرود رشت ۳ ۳ ۰ ۰ ۴ ۰ ۴ ۹
۲ شاهین شهرداری بوشهر ۳ ۲ ۰ ۱ ۴ ۳ ۱ ۶
۳ پیام وحدت ۳ ۱ ۲ ۰ ۵ ۴ ۱ ۵
۴ فولاد ب اهواز ۳ ۱ ۱ ۱ ۴ ۴ ۰ ۴
۵ شهرداری ارومیه ۳ ۱ ۱ ۱ ۲ ۲ ۰ ۴
۶ رهپویان رضوانشهر ۳ ۱ ۱ ۱ ۳ ۴ ۴
۷ خلخال دشت ۳ ۰ ۳ ۰ ۳ ۳ ۰ ۳
۸ صنعت ساری ۳ ۱ ۰ ۲ ۵ ۶ ۳
۹ توسعه کیش ۳ ۰ ۲ ۱ ۳ ۴ ۲
۱۰ الوند همدان ۳ ۰ ۰ ۳ ۲ ۵ ۰