دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد : اعزام کشتی‌گیران مازندرانی به تورنمنت فرانسه

دبیر هیئت کشتی مازندران از اعزام تیم کشتی آزاد کارگران مازندران به تورنمنت هنری دوگلان فرانسه خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ غلام‌رضا نوری‌زاده  با اشاره به اعزام کشتی‌گیران مازندرانی به جام هنری دوگلان فرانسه گفت: در صورت موافقت شورای برون‌مرزی، تیم کشتی آزاد کارگران مازندران به رقابت‌های بین‌المللی فرانسه اعزام می‌شود.   […]

8دبیر هیئت کشتی مازندران از اعزام تیم کشتی آزاد کارگران مازندران به تورنمنت هنری دوگلان فرانسه خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ غلام‌رضا نوری‌زاده  با اشاره به اعزام کشتی‌گیران مازندرانی به جام هنری دوگلان فرانسه گفت: در صورت موافقت شورای برون‌مرزی، تیم کشتی آزاد کارگران مازندران به رقابت‌های بین‌المللی فرانسه اعزام می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری این تورنمنت طی روزهای هفتم و هشتم آذرماه به میزبانی فرانسه تصریح کرد: این تورنمنت که به میزبانی شهر نیس فرانسه برگزار خواهد شد، هفت کشتی‌گیر و سه مربی از مازندران اعزام می‌شوند.

 

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: علی حاج‌آقانیا در وزن ۵۷ کیلوگرم، علی سمیعی و رضا عبدالله‌پور در ۶۵ کیلوگرم، سعید غلامی در ۷۴ کیلوگرم، اباذر اسلامی در ۹۷ کیلوگرم و جعفر شمس‌ناتری و شعبان‌علی غفاری در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیران مازندرانی در این مسابقات هستند.

 

نوری‌زاده با بیان اینکه محمد معصومی به عنوان سرمربی به این مسابقات اعزام می‌شود، خاطرنشان کرد: مهرنوش شاهرخی و مهدی باغبانیان نیز به عنوان مربیان در این تورنمنت حضور دارند.