ترکان و بازگشتی عاشقانـــه / ادامه همکاری های تنگاتنگ مجید ترکان با فدراسیون کشتی

دومین اردوی بستر سازی رده های سنی پایه خردسالان و نونهالان در تهران برگزار شد و نکته جالب ادامه همکاری های تنگاتنگی است که مجید ترکان با فدراسیون کشتی دارد. به گزارش مازند اسپرت ؛ این اردو با هدایت مجید ترکان قهرمان سابق کشتی جهان و مسئول امور فنی رده‌ی سنی پایه به انجام رسید […]

toorkanدومین اردوی بستر سازی رده های سنی پایه خردسالان و نونهالان در تهران برگزار شد و نکته جالب ادامه همکاری های تنگاتنگی است که مجید ترکان با فدراسیون کشتی دارد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ این اردو با هدایت مجید ترکان قهرمان سابق کشتی جهان و مسئول امور فنی رده‌ی سنی پایه به انجام رسید که مطابق انتظار با اقبال هم مواجه شد.ترکان که پس از دوران قهرمانی و یک دوره هدایت تیم های ملی به دانشگاه پناه برده بود و سال ها از کشتی فاصله داشت دوباره برگشته و مشغول کار است. روابط نزدیک ترکان با ثمربخش ریاست هیات کشتی استان باعث شده تا این چهره محبوب که از نظرها دور شده بود به ورزش اول برگشته و تجارب خود را در اختیار نوآموزان کشتی قرار دهد.


ترکان که سخت گیری های دلسوزانه اش مورد توجه قرار گرفته و اشتیاقش را به کار و خدمت نشان داده، در کشتی پایه بدون ادعا به فعالیت می پردازد و باری بزرگ از دوش کشتی ایران برداشته است.

او یکی از نوابغ کشتی دوران خود بود که به ۳ مدال جهانی رسید اما با بداقبالی مواجه شد و به اندازه شایستگی هایش صاحب عنوان و افتخار نشده است.
قطعا حضور ترکان می تواند نقشی مهم در آینده کشتی ایران و نه فقط مازندران ایفا کند.