صنعت در هفته سوم ليگ دسته دوم فوتبال در ساري به دنبال اولين امتياز / جويباري ها در قزوين در انديشه دومين پيروزي + جدول

هفته سوم رقابت هاي ليگ دسته دوم فوتبال كشور چهارشنبه ۲۹ مهر برگزار خواهد شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته سوم رقابت هاي ليگ دسته دوم فوتبال كشور چهارشنبه ۲۹ مهر در شهرهاي مختلف كشور برگزار خواهد شد كه در اين روز دو نماينده از استان مازندران در شهرهاي ساري و قزوين […]

2هفته سوم رقابت هاي ليگ دسته دوم فوتبال كشور چهارشنبه ۲۹ مهر برگزار خواهد شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته سوم رقابت هاي ليگ دسته دوم فوتبال كشور چهارشنبه ۲۹ مهر در شهرهاي مختلف كشور برگزار خواهد شد كه در اين روز دو نماينده از استان مازندران در شهرهاي ساري و قزوين به مصاف حريفانشان خواهند رفت .

 

صنعت جوان ساري – الوند همدان : شيرهاي سرما خورده شمالي ! براي جبران ناكامي طوفان بپا كنيد !

 

صنعت ساري كه در سال هاي گذشته بالقب شيرهاي شمالي در دل هواداران جا پيدا كرده بود ، امسال اصلا انتظار ها را بر آورده نكرده تا جايي كه در دو هفته ابتدايي ليگ با دو شكست كار خود را شروع كرد .

صنعتي هاي ساروي در ساري و در دومين ديدار خانگي خودشان اينبارهم بايد در استاديوم شهداي ساري اي به ميدان بروند كه شايد دلخوري هواداران اين تيم را دنبال داشته باشد . هواداران ساروي كه به دليل مصافت طولاني اين استاديوم راه دشواري را براي رسيدن به استاديوم دارند روز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ بايد براي حمايت همه جانبه از تيمشان به اين استاديوم بيايند تا شايد اولين امتياز اين تيم در اين فصل دشت شود .

صنعت ساري با سرمربيگري بهزاد داداش زاده بايد به مصاف الوند همداني برود كه وضعيت مشابه اي نسبت به صنعت ساري دارد و آنها هم هر دو ديدار خود را واگذار كردند تا به نوعي نبرد دو تيمي كه امتيازي را در اين فصل كسب نكرده اند ميتواند نبرد جذابي شود .

بايد صبر كنيم و ببينيم در ديدار اين دو تيم در روز چهارشنبه چه نتيجه اي در بر خواهد داشت . آيا ساروي ها به اولين امتياز خود دست خواهند يافت يا خير ؟

 

لیگ دسته دوم فوتبال – گروه D  
  تيم ها بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ سپیدرود رشت ۲ ۲ ۰ ۰ ۳ ۰ ۳ ۶  
۲ شاهین شهرداری بوشهر ۲ ۲ ۰ ۰ ۴ ۲ ۲ ۶  
۳ پیام وحدت ۲ ۱ ۱ ۰ ۴ ۳ ۱ ۴  
۴ فولاد ب اهواز ۲ ۱ ۰ ۱ ۴ ۴ ۰ ۳  
۵ شهرداری ارومیه ۲ ۱ ۰ ۱ ۱ ۱ ۰ ۳  
۶ رهپویان رضوانشهر ۲ ۱ ۰ ۱ ۱ ۲ ۳  
۷ خلخال دشت ۲ ۰ ۲ ۰ ۳ ۳ ۰ ۲  
۸ توسعه کیش ۲ ۰ ۱ ۱ ۱ ۲ ۱  
۹ صنعت ساری ۲ ۰ ۰ ۲ ۳ ۵ ۰  
۱۰ الوند همدان ۲ ۰ ۰ ۲ ۱ ۳ ۰  

 

كاسپين قزوين – شهداي جويبار : نبرد تيم هاي ” چغر و بد بدن ” در قزوين / جويباري هاي با غيرت به دنبال پيروزي در زمين كاسپين !

شاگردان ميثم منيعي روز به روز بهتر در حال بهتر شدن هستند. تيمي كه خيلي دير بسته شد كم كم شكل اصلي خود را پيدا ميكند و با پيروزي اي كه هفته گذشته كسب شد تا حدودي روحيه بالايي را به اين جويباري هاي با غيرت داده تا در شهر قزوين هم براي كسب امتياز به ميدان بروند .

جويباري چيزي نسبت به قزويني ها كم ندارند و هر دو تيم هم در نبردهاي دو هفته ابتدايي ليگ امتيازات مشابه اي را كسب كرده اند و هر دو با ۳ امتياز در رده چهارم و پنجم جدول رده بندي قرار دارند .

جويباري ها كه با برد در هفته گذشته اميد ها را در دل هواداران پرشور خودشان زنده كرده اند اينبار در قزوين به مصاف تيمي خواهند رفت كه فصل گذشته يكي از مدعيان اصلي صعود بود .

بايد صبر كنيم و ببينيم در ديدار اين دو تيم در روز چهارشنبه چه نتيجه اي در بر خواهد داشت . آيا جويباري ها ميتوانند به حداقل اميتاز در اين ديدار برسد يا خير ؟

لیگ دسته دوم فوتبال – گروه C  
  تيم ها بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ استقلال آبی ب ۲ ۱ ۱ ۰ ۵ ۴ ۱ ۴  
۲ هف سمنان ۲ ۱ ۱ ۰ ۳ ۲ ۱ ۴  
۳ نفت و گاز گچساران ۲ ۱ ۱ ۰ ۱ ۰ ۱ ۴  
۴ کاسپین قزوین ۲ ۱ ۰ ۱ ۲ ۱ ۱ ۳  
۵ شهدای جویبار ۲ ۱ ۰ ۱ ۳ ۳ ۰ ۳  
۶ نسل ابومسلم مشهد ۲ ۱ ۰ ۱ ۳ ۳ ۰ ۳  
۷ نفت امیدیه ۲ ۰ ۲ ۰ ۳ ۳ ۰ ۲  
۸ نفت نوین آبادان ۲ ۰ ۲ ۰ ۱ ۱ ۰ ۲  
۹ کارا شیراز ۲ ۰ ۱ ۱ ۱ ۲ ۱  
۱۰ مقاومت تهران ۲ ۰ ۰ ۲ ۱ ۴ ۰