سپاهانی‌ها در قائم‌شهر متوقف شدند/ نساجی ۰ سپاهان ۰

نساجی بار دیگر موفق شد مقابل مدعیان این فصل در زمین خانگی خود به نتیجه دست یابد و مانع از جشن پیروزی حریف شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهیدوطنی میزبان تیم سپاهان اصفهان بود.

*ترکیب تیم فوتبال نساجی مازندران

حامد لک، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، امید سینک، محمد آبشک، حامدشیری، رحمان جعفری، سید محمد میری، جورجی گولیسیانی و سجاد آشوری

*ترکیب تیم فوتبال سپاهان

پیام نیازمند،حسن جعفری، سیاوش یزدانی، عزت الله پورغاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، محمد کریمی و علی قربانی

*داوری

حسین زرگر دیدار امروز را قضاوت کرد و محمدرضا ابوالفضلی و رحیم شاهین وی را یاری دادند. مهدی مرجان‌زاده و کیوان علی محمدی داوران خط دروازه در بازی امروز بودند.

*حواشی

هواداران پرشور نساجی بعد از حدود یک‌ماه دوری از تیم محبوب خود حماسه آفریدند و سکوها را به صورت کامل پر کردند.

در حدود ۳۰۰ نفر از هواداران سپاهانی در ورزشگاه حضور داشتند که توسط هواداران نساجی در ابتدای بازی تشویق شدند.

*خلاصه بازی

بازی در حالی در نیمه نخست دنبال شد که هر دو تیم توانستند موقعیت‌هایی روی دروازه برای خود مهیا کنند ولی برای هیچ‌کدام گلی در بر نداشت.

در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت‌هایی برای تیم خود ایجاد کردند ولی برای هر دو تیم بی‌‌نتیجه ماند و بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

 

 

*بهداد سلیمی، رحیم دست‌نشان، رئیس هیأت فوتبال قائمشهر و رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر در استادیوم نظاره گر این دیدار هستند.

* حدود ۱۵ هزار هوادار در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر حضور دارند.

*بلیت فروشی به‌صورت الکترونیکی انجام شده اگر چه به خاطر مشکلات به وجود آمده در سایت تعدادی از بلیت‌ها هم به صورت دستی در استادیوم به فروش رفته است.

*هوادارانی که در همسایگی ورزشگاه شهید وطنی حضور دارند با در دست داشتن پلاکاردی از عادل فردوسی‌پور حمایت کردند،روی این پلاکارد نوشته شده عادل حذف شدنی نیست.