حسینجانی : جوانان نساجی طفل سر راهی شده است

سرمربی جوانان نساجی گفت : این روزها با تیم جوانان مثل یه طفل سر راهی برخورد می کنند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، بعد از صعود شیرین نساجی به لیگ برتر و حضور این تیم در سطح اول فوتبال کشور، همگان بر این باور بودند که شاید تمامی مشکلات نساجی و اتفاقات عجیب غریبی که سال های گذشته برای این تیم وجود داشت دیگر از بین رفته و این شهر خسته دیگر رنگ روزهای تلخ گذشته خودش را نخواهد دید .

اما اکنون تنها یک نیم فصل از حضور نساجی در لیگ برتر نمی گذرد که باز هم صدای آن حواشی تلخ به گوش مردم رسیده و نگرانی ها را زیاد کرده است. مشکلات موجود در نساجی بعد از دست دادن نکونام این مربی محبوب بیش از پیش نمایان شد. نساجی حالا به مشکلاتی برخورده است که شاید اگر این مشکلات مدیریت نشود، رویایی که بعد از ۲۴ سال به حقیقت پیوست، خیلی زود برباد برود.

جدا از مشکلاتی که برای تیم بزرگسالان نساجی وجود دارد، مربیان تیم های رده های پایه نساجی نیز گلایه های زیادی از مسئولین دارند. از جمله این مربیان، سرمربی جوانان نساجی است که به شدت از وضع موجود در باشگاه ناراضی است.

علی حسین جانی سرمربی با تجربه جوانان نساجی در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: الان ۵ ماه است که باشگاه حتی “یک تومنی” برای امور روزمره  تیم جوانان هزینه ایی نکرده است.

وی ادامه داد: ۵ ماه است حتی زمین برای تمرین نداشتیم.حتی برای تهیه آب معدنی هم مشکل داریم. برای تهیه آب معدنی، از  تدارکات می خواهیم که ظرف آب ها رو نگه دارد که جلسه بعد هم داخل همان ظرف آب پُر کند.

حسین جانی بیان داشت : در این مدت هر هزینه ای بوده توسط سرپرست و کادر فنی تیم انجام شده و هر وقت طلبی از دوستان داشتیم تنها چیزی که از آنها شنیدیم جواب منفی بود و با پایان یافتن بازی های تیم امید انگار کل بازی ها و تمرینات پایه به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه با تیم جوانان مثل یه طفل سر راهی برخورد می کنند، گفت : جوانان نساجی نه تنها برای اولین بار است که در این سطح از فوتبال کشور شرکت می کند بلکه در اولین سال حضورش هم با اقتدار در این مرحله در رتبه نخست قرار گرفت و اول شده است.

این مربی جوان ادامه داد: نساجی در حضور تیم هایی مثل مقاومت تهران، پدیده مشهد، ماشین سازی تبریز، نود ارومیه، پدیده ساری، تنها تیم مازندرانی است که برای اولین بار در تاریخ لیگ، یه تیم مازندرانی به این مرحله رسیده است. ما در این مرحله باید با تیم هایی مثل نفت آبادان و مس رفسنجان، وحدت بروجرد و تیمی از شیراز  بازی کنیم.
حسین جانی ضمن گلایه از مسئولین باشگاه افزود: تا به الان هیچ مسئولی از شهر، کمکی به این تیم نکرده است و حتی به خودشان زحمت ندادند در این ده ماهی که داریم کار میکنیم به ما سر بزنند. آقایونی که موقع بازی های تیم بزرگسالان جز جایگاه وی ای پی جای دیگه ای نمی نشینند! حالا درست است که باشگاه یکسری مشکلاتی دارد، شماها بعنوان مسئولین و نماینده های این  شهر نباید گوشه چشمی به این تیم داشته باشید!؟ ولله این بچه ها مال همین شهر هستند …

وی ادامه داد: چطور  مسئولین و  نماینده مجلس شهرهایی که تیم های شان صعود کرده اند برای تیم های شان جشن صعود  از مرحله اول گرفتند و پاداش پرداخت کردند ولی فکر کنم حتی نماینده های شهر ما نمیدانند که تیم نساجی، جوانانی هم دارد. تنها راهی هم که داریم این است که از مسئولین شهرهای همسایه از جمله آقایان دامادی، یوسف نژاد و آقای مختار مهدوی ریاست محترم اداره ورزش ساری درخواست داشته باشیم که نگاهی به این تیم داشته باشند. در پایان جا دارد از آقای خلردی نایب رییس هیات فوتبال استان کمال تشکر رو داشته باشم که در روزهایی که کسی سراغی از ما نمیگرفت، همیشه در همه حال کمک حال این تیم بوده اند.