مردم ورزش دوست بهشهر از دو پیشکسوت قهرمان مسابقات جهانی یونان به گرمی استقبال کردند + عکس

در این مراسم که مقابل پارک ملت برگزار شد ، بهشهری های کشتی دوست با شاخه های گل به استقبال رضا گنجعلی و بهرام فرجامی رفتند .   به گزارش مازند اسپرت ؛ این دو کشتی گیر پیشکسوت هفته گذشته در رقابت های جهانی کشتی آزاد پیشکسوتان که در شهر آتن پایتخت یونان برگزار شد […]

2در این مراسم که مقابل پارک ملت برگزار شد ، بهشهری های کشتی دوست با شاخه های گل به استقبال رضا گنجعلی و بهرام فرجامی رفتند .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ این دو کشتی گیر پیشکسوت هفته گذشته در رقابت های جهانی کشتی آزاد پیشکسوتان که در شهر آتن پایتخت یونان برگزار شد به ترتیب موفق به کسب عناوین سوم و پنجم شدند .

در این رقابت ها و در وزن ۸۵ کیلوگرم ، رضا گنجعلی بر سکوی سومی این رقابت ها ایستاد و افتخار شایسته دیگری را برای کشتی بهشهر رقم زد .

بهرام فرجامی دیگر کشتی گیر بهشری این رقابت ها ، با وجود تلاش موثر و فراوان ، عنوان پنجم این مسابقات مهم و معتبر را به خود اختصاص داد .

در پایان رقابت‌های کشتی آزاد و در مجموع هفت گروه سنی تیم ایران با کسب ۱۱ مدال طلا، ۱۰ نقره و ۲۶ برنز به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های آمریکا و روسیه پس از تیم ایران دوم و سوم شدند.