ناکامی نمایندگان مازندران در لیگ یک / هر چهار نماینده حذف شدند !

دور برگشت از مرحله دوم پلی آف لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور برگزار شد که در پایان هر چهار نماینده از استان مازندران از این رقابت ها حذف شدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در مرحله دوم پلی آف لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشو، چهار نماینده از استان مازندران حضور داشتند که با برگزاری این هفته، هر چهار نماینده از دور رقابت ها حذف شدند.

تیم های شهروند نکا ، شهدای رامسر، میلاد نور رامسر و توپکا بابلسر نمایندگان مازندران بودند که موفق نشدند خود را مراحل پایانی برسانند و در نهایت از صعود بازماندند و در رویای لیگ برتر ماندند.
در این رقابت ها تیم شهروند نکا در برابر نماینده یزد قرار گفت و با نتیجه ۳ بر صفر و با نتایج ۲۵،۲۰- ۲۶،۲۴ و ۲۵،۲۲ مغلوب میزبان خود شد تا بعد از دو شکست از ادامه مسابقات کنار برود .
دیگر نماینده مازندران تیم شهدای رامسر که در دیدار دور رفت برابر نماینده اصفهان مغلوب شده بود در دیدار برگشت نیز در برابر سپاهان اصفهان قرار گرفت  و در اصفهان با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب میزبان خود شد تا این تیم نیز از دور مسابقات لیگ یک حذف شود.رامسری ها با نتایج ۲۵،۱۹- ۳۰،۲۸ و ۲۵،۲۹ نتیجه را به اصفهانی ها واگذار کردند.
 تیم میلاد نور دیگر نماینده رامسری در این رقابت ها در سالن تختی میزبان تیم راه یاب ملل مریوان بود و در هر سه ست با نتایج ۲۵-۱۳، ۲۵،۱۷ و ۲۵-۱۷ مغلوب حریف مریوانی خود شد تا با ثبت این دو شکست از دور رقابت ها حذف شود. دو تیم در دیدار رفت هم در حالی به مصاف هم رفته بودند که تیم مریوان با برتری سه بر صفر نماینده مازندران را شکست داده بود.
 اما آخرین نماینده استان مازندران تیم توپکا بابلسر هم که در دیدار رفت برابر صنایع اردکان ۳ بر صفر شکست خورده بود، در دیدار برگشت در خانه به مصاف اردکان رفت و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب مهمان خود شدهر چهار نماینده استان مازندران در این رقابت ها ناکام بمانند.
به گزارش فارس؛ بعد از حذف  شهروند نکا ، شهدای رامسر، میلاد نور رامسر و توپکا بابلسر نمایندگان مازندران از این رقابت ها، تیم های صنایع اردکان، سپاهان اصفهان، شهداب یزد و راه یاب ملل مریوان به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کردند.