همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ساری برگزار شد /عکاس :احمد قربانی

به مناسبت آغاز دهه فجر، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با محوریت سه شهرستان، ساری، قائمشهر و محمودآباد در سراسر استان مازندران برگزار شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،صبح روز جمعه ۱۲ بهمن، به مناسبت چهل سالگی انقلاب و آغاز ویژه برنامه های دهه فجر، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مرم در بسیاری از نقاط استان و به محوریت شهرستان های ساری، قائمشهر و محمودآباد برگزار شد.
این همایش بزرگ در مرکز استان که با حضور کم نظیر مردم انقلابی شهر ساری همراه بود، بسیار باشکوه و متفاوت برگزار شد و از شبکه های سراسری رسانه ملی نیز بصورت زنده پخش شد.
مردم شهر ساری از ساعات اولیه صبح روز جمعه از چهار مسیر خود را به بوستان ولایت در مرکز شهر رساندند و به خیل جمعیت شرکت کنندگان در این مراسم پیوستند.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در جمع مردم و مسئولان استان در بوستان ولایت، با تاکید بر اهمیت سلامتی و نشاط جامعه، توسعه ورزش همگانی را یکی از اولویت های دستگاه ورزش مازندران دانست و افزود؛ امیدواریم با حمایت های استاندار محترم، اینگونه برنامه های فرهنگی و ورزشی بزرگ در استان تداوم یابد.
حبیب حسین زادگان در بخش دیگری از اظهاراتش ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم شهرستان ساری در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ویژه چهل سالگی انقلاب، از برنامه ریزی های متنوع برای ترویج فرهنگ ورزش همگانی در استان خبر داد.

مختار مهدوی رئیس جوان اداره ورزش و جوانان شهر ساری که با برپایی این مراسم باشکوه رکوردی جالب توجه در استان مازندران به ثبت رساند در حاشیه این مراسم گفت: محوریت تمام برنامه‌های فرهنگی ورزشی دهه فجر اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی، پاسداشت آن و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان است.

وی برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی را تاثیر گذار در شادابی و نشاط شهر دانست و افزود : امیدواریم این اداره با کمک هیات‌های ورزشی بتواند ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل موجود در ورزش شهرستان را در تثبیت و در مسیر ادامه روند حرکت انقلاب اسلامی قرار دهد.

گفتنیست؛ خیل عظیم جمعیت مردم شهر ساری در این مراسم از نکات جالب توجه این مراسم بود که با تلاش و پیگیری های اداره ورزش و جوانان شهر ساری، جهت برگزاری هر چه بهتر این مراسم قابل تقدیر است.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم، قرعه کشی بزرگ دو دستگاه خودرو نیز برگزار شد و با مشارکت استانداری، ورزش و جوانان، فرمانداری، نمایندگان مجلس شهرستان، دستگاه ها و نهادهای دیگر دهها جایزه نفیس ازجمله تعداد قابل توجهی کمک هزینه خرید دوچرخه، کمک هزینه سفر کربلا و مشهد و… به مردم تعلق گرفت.