آغاز جشنواره « عکس ورزشی انقلاب » در مازندران + پوستر

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از آغاز جشنواره «عکس ورزشی انقلاب» با موضوع‌های متنوع در استان خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،صاحب نجفی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های «چله ورزشی انقلاب» در مازندران، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، جشنواره عکس ورزشی انقلاب در استان اجرا می‌شود.

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا با بیان اینکه جشنواره «عکس ورزشی انقلاب» از ۱۰ بهمن‌ماه آغاز و تا ۲۵ بهمن به‌مدت ۱۵ روز ادامه دارد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تصاویر خود را به شماره تلفن همراه ۰۹۳۷۲۶۶۵۲۰۰ در پیام‌رسان سروش و یا تلگرام در مدت زمان تعیین شده ارسال کنند.
نجفی بیان کرد: جشنواره عکس ورزشی انقلاب با موضوع حضور پهلوانان، مربیان، داوران، مدیران ورزشی و پیشکسوتان ورزشی استان در راهپیمایی‌های اول انقلاب علیه رژیم طاغوت، حضور پهلوانان و پیشکسوتان ورزشی در هشت سال جنگ تحمیلی، حضور ورزشکاران و پهلوانان مازندرانی در صحنه‌های انقلابی مانند راهپیمایی ۲۲بهمن، روز قدس و ۹دی، حضور ورزشکاران مازندرانی پای صندوق‌های رأی، خدمات‌رسانی ورزشکاران و پهلوانان مازندرانی به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان نقاط مختلف کشور، حضور ورزشکاران و پهلوانان ورزشی مازندران در راهیان نور و اردوهای جهادی بسیج، کمک پهلوانان و ورزشکاران مازندرانی به محرومان و حضور در مناطق آسیب‌پذیر و محروم استان، حمایت ورزشکاران و پهلوانان مازندرانی از مردم مظلوم سوریه، فلسطین و یمن برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تعداد ارسال تصاویر مرتبط با موضوعات جشنواره هیچ‌گونه محدودیتی ندارد، گفت: تصاویر باید مربوط به ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی مازندران از ابتدای انقلاب تا بهمن سال ۱۳۹۷ باشد.
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران مازندران در پایان گفت: به نفرات برتر جشنواره «عکس ورزشی انقلاب» هدایای نفیسی اهدا می‌شود.