پروژه های ورزشی از دهه مبارک فجر ٩٧ تا پایان سال در مازندران به بهره برداری می رسد

دستگاه ورزش مازندران همزمان با چهلمین سال جشن پیروزی انقلاب، طرح های ورزشی مهمی را برای استفاده مردم استان به بهره برداری خواهد رساند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حبیب حسین زادگان با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر و چهلمین جشن پیروزی انقلاب گفت : به میمنت روزهای پر شور جشن پیروزی انقلاب بهره برداری از پروژه های مهم ورزشی استان آغاز خواهد شد و به سبب گستردگی کار، این افتتاح ها تا پایان سال نیز ادامه خواهد یافت.
حسین زادگان افزود؛ بدون شک یکی از اصولی که در ساخت پروژه های ورزشی بروی آن تاکید شده است، کیفیت پروژه هاست و از شرق تا غرب مازندران نیز طرح های ورزشی قابل توجهی به بهره برداری خواهد رسید.
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت اماکن ورزشی جدید در توسعه زیرساخت های ورزشی استان گفت : پس از افتتاح این پروژه ها شاهد افزایش سرانه ورزشی شهری و روستایی در مازندران خواهیم که همین مسئله در رشد ورزش همگانی و قهرمانی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
لازم به ذکر است؛ دستگاه ورزش استان به مناسبت فجر چهلم برنامه های زیادی در بخش های فرهنگی، ورزشی و جوانان تدارک دیده است که با حضور مقامات ملی و استانی اجرایی خواهد شد.