از مصاحبه اسفندیار جمالی تا واکنش باشگاه شهروند نکا به صحبت های سرمربی تیم میلاد نور رامسر

احکام کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام شد و تیم شهروند نکا از حضور تماشاگران در یک دیدار خانگی #محروم گردید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،احکام کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام شد و تیم شهروند نکا از حضور تماشاگران در یک دیدار خانگی محروم گردید.در خصوص دیدار تیم های شهروند نکا و میلاد نور رامسر بنابر گزارش ناظر مسابقه و بررسی های صورت گرفته تیم شهروند نکا از حضور تماشاگران در یک دیدار خانگی محروم گردید.

اما حواشی این دیدار همچنان ادامه دارد و سرمربی رامسر مصاحبه ای بر علیه نحوه میزبانی نکایی ها انجام داد که با واکنش نکایی ها نیز همراه بود.

اسفندیار جمالی: در نکا به جای تشویق فقط فحاشی دیدیم
سرمربی تیم میلاد نور رامسر گفت: در هفته نهم لیگ دسته یک والیبال کشور در نکا به مصاف شهروند رفتیم و دیدار را خوشبختانه ۳ بر یک واگذار کردیم چراکه درصورت پیروزی احتمال ضرب و شتم مجموعه میلاد نور از سوی نکایی ها وجود داشت.
اسفندیار جمالی در گفتگویی اظهار داشت: ورزش خیلی آلوده شده و دلم برای زمان بازی، مربیان، بازیکنان و هواداران دوران مان خیلی تنگ شده چون همیشه نهایت احترام وجود داشت و مردانه در زمین با یکدیگر رقابت می کردند.
وی ادامه داد: در دیدار مقابل نکا، هواداران هزار نفری این تیم هماهنگ شده به بنده، بازیکنان و شهر والیبال خیز رامسر فحاشی و با پرتاب بطری آب معدنی، سنگ، پرتقال از ما پذیرایی کردند.
جمالی افزود: به دلیل صعود به پلی آف پیروزی در این دیدار خیلی مهم نبود و با اضافه شدن بازیکنان مصدوم با قدرت در مرحله بعدی حاضر خواهیم شد.
وی در پایان گفت: در دیدار شهروند نکا و میلاد نور رامسر تیم ها از نظر فنی حرفی برای گفتن نداشتند چراکه این دیدار تحت الشعاع حواشی قرار گرفته بود.

 

بیانیه روابط عمومی باشگاه شهروند در واکنش به صحبت های سرمربی میلاد نور رامسر

در این بیانیه آمده است:

جناب آقای جمالی تیم شما از نظر فنی پایین تر از تیم شهروند بود و در دو بازی رفت و برگشت مات و مبهوت از شکست برابر این تیم ماندید بهانه ای دیگر نباید داشته باشید و باید هم بگویید خوشبختانه باختیم چون از نظر فنی ضعیف عمل کردید و حرفی برای گفتن نداشتید.

در رابطه با پیش بینی شما که اگر بازی را می باختید مورد با ضرب و شتم قرار می گرفتید خوب این نظر اشتباه شماست چرا که در باخت ۳ بر ۲ شهروند مقابل توپکای بابلسر تیم برنده مورد تشویق قرار گرفت.

آقای جمالی شما در صحبتهایی عنوان کردید ورزش خیلی آلوده است و دلتون برای زمان بازیگریتان تنگ شده است .
چطور در زمان بازی رفت شهروند و میلاد نور تماشاگران شما به تیم نکا ، مربیان و بازیکنان فحش ناموس می دادند دلتان برای دوران بازیگریتان تنگ نشده بود؟!

در آخر توصیه میکنم به جای جو سازی به کم و کاستی های تیم خود بپردازید اونجا بهتر نتیجه میدهد.