تقابل امروز ؛ مجید جلالی یا رحمان رضایی

نساجی تیم محبوب استان مازندران بعد از جدایی نکونام این روزها با چالش عجیب انتخاب سرمربی مواجه شده اند و مشخص نیست در این باشگاه چه خبر است .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در روزهایی که تیم های لیگ برتری از تعطیلات نیم فصل نهایت استفاده را بردند و تیم شان را تکمیل تر کردند و نقاط ضعف خود را با خرید های جدید برطرف کردند، اما تیم نساجی هنوز تکلیف سرمربی اش مشخص نشده است .

اما هر روز اسامی جدیدی در فضای مجازی از طرف حامیان مربیان مورد نظر در فضای مجازی به گوش می رسد و هیچ منابعی این اسامی را تایبد یا رد نمی کند. هر روز دو اسم برای هدایت سرمربی گری نساجی زمزمه ی فعالین مجازی می شود ولی خبری از انتخاب سرمربی نیست.

در حالی که روز گذشته خبر مذاکره با مجید جلالی و محمد تقوی در فضای مجازی پخش شده بود، اما امروز شنیده هایی به گوش رسیده که نساجی باز هم با رحمان رضایی وارد مذاکره شده .

رضایی که سال ها در لیگ حرفه ای کشور ایتالیا فوتبال بازی کرده، در چند سال اخیر یکی از مربیان با دیسیپلین و با دانش فوتبال ایران است که در حال حاضر در کنار اسم مجید جلالی، اسم او نیز جزو مربیانیست که مدیران نساجی با او وارد مذاکره جدید شده اند.

هنوز هواداران نساجی فراموش نکردند که، رحمان رضایی در تیم شیرازی، سال گذشته یکی از اصلی ترین عاملین صعود نساجی به لیگ برتر فوتبال کشور بودند و شاید انتخاب او برای نساجی چی ها خاطره خوش سال گذشته را زنده کند..

مجید جلالی هم که نیم فصل اول در تیم پیکان حضور داشت، یکی از گزینه های مورد تایید قلعه نویی برای نساجی است که بعیید نیست همین روزها نامش بعنوان سرمربی نساجی معرفی شود.

اما از آن سوی، گفته می شود آنقدر بحث حضور مربی مازندرانی جدی شده که رحمان رضایی با یک دستیار ایتالیایی برای حضور در نساجی صحبت کرده تا بعد از معرفی اش بعنوان سرمربی نساجی با کادری قوی هدایت تیم محبوب استان مازندران را هدایت کند.

تمام این موارد گمانه زنی ها و شنیده هایی است که باید دید آیا بالاخره مورد تایید مدیران نساجی قرار می گیرد یا خیر!؟ جدا از همه ی این موارد، مدیران نساجی باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی تیم را مشخص کنند تا در این تعطیلات، نقاط ضعف نیم فصل اول را برطرف کنند و با شرایطی بهتر نیم فصل دوم را آغاز کنند.