در نشست هم اندیشی روسای هیات های فوتبال غرب مازندران با بهروان چه گذشت !؟

نشست هم اندیشی روسای هیات های فوتبال غرب مازندران با مهندس بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نشست هم اندیشی روسای هیات های فوتبال غرب مازندران با مهندس بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال استان مازندران در این نشست اظهار داشت : در درجه اول بحث آموزش بسیار مهم است که باید همه داوران و مربیان بروز باشند و دانش روز را فرا بگیرند. هرروز اطلاعات جدید تری در دنیای فوتبال اتفاق می افتد.

بهروان ادامه داد: تمامی هیات ها، داوران و مربیان ما زجمت میکشند و تلاش های زیادی می کنند.مازندران بستری دارد که نیازمند برنامه ریزی بیشتر است.

وی افزود : بحث حمایت مالی و اسپانسرینگ بسیار مهم است و باید پیگیری شود.ما در مازندران متاسفانه بنگاه بزرگ اقتصادی مثل فولاد و آهن نداریم اما از هیات ها انتظار داریم به آموزش فوتبال پایه و به خصوص بانوان حتما توجه کنند.

رئیس هیات فوتبال استان مازندران بیان داشت: باید نگاه نوسازی در فوتبال داشته باشیم.تیم ها نگاهشان کوتاه مدت است، اما باید پله پله بریم و به سطح بالا برسیم.مازندران دارای نیروی انسانی بالایی است و در هر سه رشته توپی ما استان اول کشور هستیم. ۶۳ تیم در کشور داریم حتی از خوزستان هم بالاتریم.

وی با بیان اینکه هیات ها باید گروه اقتصادی رسانه و مارکتینگ و اتاق فکر تشکیل بدهند، افزود : باید از پیشکوتان استفاده کنیم چون مردم تصویر خوبی در ذهنشان از آنها است. چون از پیشکسوتان مقبولیت و مشروعیت دارند.

بهروان با اشاره به اینکه یک تنه نمیشود کار کرد، افزود :فوتبال زمانی توسعه پیدا می کند که ریشه در افکار مردم داشته باشد.در هیات ها باید مدیر سازی شود نیرو سازی شود و جوان ها و کسایی که استعداد دارند بیایند روی کار و ما باید سعی کنیم در هر حال بستر خدمات خیر باشیم.