شکست رسانه ورزش در برابر تیم جوان دانشگاه علوم پزشکی در دیداری دوستانه

عصر امروز در دیداری دوستانه، تیم جوان و تکنیکی دانشگاه علوم پزشکی از تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران میزبانی کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این دیدار که عصر امروز از ساعت ۱۶ در سالن شماره ۲ دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده بود در نهایت با نتیجه ۸ بر ۱ به سود تیم میزبان به پایان رسید.

طبق هماهنگی صورت گرفته این دیدار در سه وقت ۲۰ دقیقه ای برگزار شد که در نهایت تیم یکدست، جوان و منظم دانشگاه علوم پزشکی موفق شد علی رغم نمایش خوب رسانه ای ها، پیروز این میدان باشد.

گل های دانشگاه علوم پزشکی در این دیدار توسط علیرضا محسن نژاد (۲گل)، محمد زارع (۲گل) ، سامان نصرالله پور، فاضل نجفی، مرتضی حلاجیان و پیمان اقاپور به ثمر رسیده شد و تک گل رسانه ای ها نیز توسط مهدی رضی زده شد.

رسانه ای ها در این دیدار جدا از شکست، حملات زیاد و موقعیت های خوبی را از دست دادند. از جمله مهمترین موقعیت های رسانه ای ها ضربه پنالتی ای بود که محمد مهدی زاده هدر داد و همچنین چند موقعیت خوب که توسط حسین خلیلی و سید احمد ساداتی از دست رفت. این تیم همچنین چندین بار توسط رضا وریجی، میلاد ولی نژاد، مرتضی خالقی صاحب موقعیت خوب گلزنی شدند که با کم شانسی موفق به گلزنی نشدند.

همچنین در لحظات پایانی بازی نیز، رسانه ای ها با پاور پلی فشار زیادی روی دروازه تیم حریف ایجاد کردند که در مهمترین صحنه، همکاری وریجی و رضی، ضربه والی زیبای مهدی رضی را به همراه داشت که این توپ نیز با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد تا رسانه ای ها از زدن گل های بیشتر در این دیدار بی نصیب بمانند .

گفتنیست، این دیدار در سالن مدرن و پیشرفته دانشگاه علوم پزشکی ساری برگزار شد .