‍ پايان مسابقات كاراته پيشكسوتان با محوریت شهید علی (قاسم) رضایی دونچالی و ۳۰۳ شهید شهرستان جویبار

اولين دوره مسابقات پيشكسوتان بسيج كاراته مازندران برگزار امروز در سالن پهلوان مهدى حاجى زاده برگزار شد و قهرمانان پيشكسوت مازندران معرفى شدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در كاتاى انفرادى رده سنى زير پنجاه سال عليرضا رضازاده از آمل به مقام نخست رسيد، مهرداد افرازين از آمل دوم شد و ولى اله بحرينى از بابل وعادل امينى به طور مشترك در جايگاه سوم ايستادند.

در كاتاى انفرادى بالاى پنجاه سال اكبر عزتى از بابل قهرمان شد، حسن انگشتان دوم شد و محمد صالح اسماعيل زاده از بابل در جايگاه سوم قرار گرفت.

در كوميته انفرادى زير ٤٥ سال منهاى ٨٠ مجتبى بشكنى از سارى قهرمان شد، محمد آقا خانى از سلمانشهر دوم شد، قدرت كاسه گرى از فريدونكنار و سيد جلال مولايى از قائشمهر مشتركا سوم شدند.

در وزن مثبت ٨٠ پژمان كيانفر از سوادكوه اول شد، تقى كريم پور از بابل دوم شد، على طورى و سيد موسى عمادى از قائمشهر به طور مشترك سوم شدند.

كوميته انفرادى زير ٥٠ سال وزن منفى ٨٠ كيلوگرم مختار قاسمى از سارى به مقام نخست رسيد، حسن اصلانى از سلمانشهر دوم شد و مقام سوم مشترك به محمد رضا يزدانى از بابل و بهروز بخشيان از قائمشهر رسيد.

در همين رده سنى مقام هاى اول و دوم مثبت ٨٠ كيلوگرم به محمد باقر اسدى از بهشهر و جاويد حقگو از قائمشهرى رسيد و عين اله آرشى از قائمشهر و ناصر بابازاده از بابل به صورت مشترك سوم شدند.

كوميته انفرادى زير ٥٥ سال محمد حسن ابراهيمى از قائمشهر در وزن منفى ٨٠ كيلوگرم اول شد، على اكبر دوستى از بابل به مقام دوم رسيد و مهدى برازشى از قائمشهر و سيد رمضان ميرنژاد از بابل به طور مشترك در جايگاه سوم ايستادند.

در وزن مثبت ٨٠ كيلوگرم رامين حيدرى از قائمشهر اول شد، بهنام ميهنى از قائمشهر به مقام دوم دست يافت و مقام سوم مشترك به اكبر بخشيان از قائمشهر و رضا ذكريايى تبار از بابل رسيد.

محمد تقى بزرگ زاده از قائشمهر و محمد يوسفى از بابل در وزن منفى ٨٠ كيلوگرم بالاى ٥٥ سال به ترتيب اول و دوم شدند، و سجاد سزوارى و جواد مهدوى از قائشمهر نيز به ترتيب مقام اول و دوم وزن مثبت ٨٠ رده سنى بالاى پنجاه و پنج سال را بدست آوردند.

در نتيجه تيمى شهرستان قائشمهر اول شد، شهرستان سارى و بابل به ترتيب دوم و سوم شدند.