رامین مدبر : نمایش خوب و قابل قبولی ارائه دادیم/ داوران ناعادلانه پرچم زدند !

رامین مدبر سرمربی تیم والیبال شهدای رامسر در پایان دیدار تیمش مقابل تیم افق قم گفت:در ابتدا تبریک میگم به بازیکنان با غیرت تیمم که علی رغم‌ تمام‌ مشکلاتی که در حین مسابقه برای ما به وجود آوردند نمایش خوب و قابل قبولی رو در این دیدار از خود ارائه داده اند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رامین مدبر سرمربی تیم والیبال شهدای رامسر در پایان دیدار تیمش مقابل تیم افق قم گفت:در ابتدا تبریک میگم به بازیکنان با غیرت تیمم که علی رغم‌ تمام‌ مشکلاتی که در حین مسابقه برای ما به وجود آوردند نمایش خوب و قابل قبولی رو در این دیدار از خود ارائه داده اند.

وی افزود:متاسفانه بازی این هفته یکی از سختترین دیدارهای ما بود زیرا که امنیت جانی در سالن مسابقه نداشته ایم، نیروی امنیتی کافی در سالن حضور نشد و از آغاز بازی تماشگران تیم میزبان با سنگ و سکه و فحاشی های بسیار تند و زننده از ما پذیرایی کردند.

مدبر همچنین گفت:دلیل ناراحتی من در این مسابقه عدم امنیت در این دیدار و نبود افراد متخصص در میز منشی که به مراتب و به دلایل مختلف سرعت بازی را میگرفتند و اجازه نمیدادند بازیکنان تمرکزشان روی بازی باشد.

سرمربی تیم والیبال شهدای رامسر بیان داشت: بازی به صورت زنده و مستقیم پخش شد و همگان دیده اند از ابتدا تا انتهای بازی به من و بازیکنانم احانت شد.

مدبر با اشاره به عملکرد داوران داوران این دیدار افزود؛ داوری این مسابقه بسیار بحث برانگیز بود داوران خط از شروع بازی بسیار ناعادلانه پرچم زدند تا جایی که داور مسابقه بارها رای داوران خط را نادیده گرفت، داور مسابقه خیلی زود از کارت قرمز خود استفاده کرد و با استفاده از کارت قرمز سعی در کنترل بازی و حواشی به وجود آمده از طرف داوران خط داشت.که نتیجه عکس داد و این تعداد کارت قرمز فکر میکنم در جنجالی ترین مسابقات سال های اخیر والیبال ایران هم بی سابقه بوده است‌.

تنها نقطه امیدوار کننده این دیدار عملکرد ناظر محترم فدراسیون آقای قلندری بود که بار ها بازی را قطع کرد تا امنیت بازی برقرار شود با شناختی که از ایشان دارم تمام واقعیت های این بازی، ضعف های که میزبان مسابقه داشت و عملکرد داوران مسابقه و تمام ناملایمت هایی که با تیم ما شد به سازمان لیگ فدارسیون گزارش خواهد شد.