صفایی: ما یک تیم هستیم و برای یک هدف می‌جنگیم/فشردگی بازی ها به بازیکنان جوان ما آسیب میزند

پشت خط زن تیم کاله آمل گفت: فشردگی بازی ها کار را برای ما بسیار سخت می‌کند، چون ما تیم جوانی هستیم و سنگینی بازی‌ها تیم ما را اذیت می‌کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رضا صفایی پشت خط زن تیم کاله آمل پس از کسب پیروزی ۳ بر صفر تیمش در مقابل شهرداری گنبد اظهار داشت: بازی بسیار جذابی بود. ما زمان کافی برای استراحت داشتیم و از نظر بدنی بسیار آماده بودیم. تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و به خوبی توانستیم برنامه‌های کادر فنی را در زمین اجرا کنیم.

وی که عنوان امتیازآورترین بازیکن این مسابقه را با کسب ۲۰ امتیاز به خود اختصاص داد، گفت:خدا را شکر من هم توانستم بازی بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارم. سایر بازیکنان هم تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا در این بازی سخت پیروز شویم. به هر حال ما یک تیم هستیم و برای یک هدف می‌جنگیم. به عقیده من زدن سرویس‌های خوب و در ادامه دفاع‌های کم نقص از عوامل پیروزی ما برابر گنبد بود.

پشت خط زن تیم والیبال کاله درخصوص جو سالن و تماشاگران گنبدی بیان داشت: از بازی در سالن گنبد لذت بردم چون آنها بسیار عالی بودند و تا لحظه آخر تیم خود را تشویق کردند. گنبدی‌ها خونگرم، دوستداشتنی هستند اما در برخی از شهرها تماشاگران وقتی تیم شهرشان نتیجه را واگذار می‌کند بعد از امتیاز پایانی پیچ، سکه و یا سنگ به داخل زمین پرتاب می‌کنند، اما در گنبد شاهد بودیم که تماشاگران فقط تیم خود را تشویق کردند. واقعاً دعا می‌کنم که ای کاش در تمام شهرها چنین تماشاگرانی به سالن بیایند.

صفایی با بیان اینکه در هفته جاری تیم ما استراحت خواهد داشت، افزود: شک ندارم اگر بازی‌ها هر چهارشنبه برگزار شود نتایج بسیار خوبی کسب می‌کنیم، اما متاسفانه گاهی مجبور هستیم یک‌شنبه و چهارشنبه‌ها به میدان برویم. این فشردگی کار را برای ما بسیار سخت می‌کند، چون ما تیم جوانی هستیم و سنگینی بازی‌های و طی کردن مسافت‌های طولانی ما را اذیت می‌کند. با این حال تلاش می‌کنم از تجربه‌ای که دارم در بازی‌ها استفاده کنم و برای تیمم مفید باشم.